Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت «گل» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست دستمزد ۲۰ میلیون پوندی آلابا از بایرن مونیخ

"دیوید آلابا" مدافع اتریشی بایرن مونیخ برای ماندن در این تیم و امضای قرارداد جدید ۲۰ میلیون پوند مطالبه کرده است.

قرارداد "آلابا" با بایرن مونیخ سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و این باشگاه علاقه مند به حفظ او است، اما "آلابا"  اعتقاد دارد که  باید مبلغی در حد رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر ،سه ستاره تاثیرگذار  باواریایی ها، دریافت کند.

اگر بایرن مونیخ شرایط" آلابا"  را بپذیرد این بازیکن به پردرآمد‌ترین مدافع اروپا تبدیل خواهد شد. در حال حاضر"سرخیو راموس" گرانترین مدافع اروپا است که سالانه ۱۲ میلیون یورو از رئال مادرید دریافت می‌کند.

اطمینان تاتنهام از خرید ستاره کره‌ای بیجینگ گوان

به نوشته سایت نود مین، باشگاه تاتنهام از جذب کیم مین جائه مدافع بیجینگ گوان اطمینان دارد.

البته ۲پیشنهاد اسپرز برای جذب این مدافع ۲۷ ساله رد شده، اما تاتنهام امیدوار به جذب او است.

با توجه به ابراز علاقه چند باشگاه اروپایی از جمله لایپزیگ و پرتو برای خرید "کیم" باشگاه بیجینگ گوان برای فروش او ۱۵ میلیون پوند قیمت گذاشته است.

هافبک سابق تیم ملی اسپانیا به رقیب قطری سپاهان پیوست

"سانتی کاسورلا" ستاره سابق تیم ملی فوتبال  اسپانیا و باشگاه آرسنال به باشگاه السد قطر پیوست تا زیر نظر ژاوی هرناندز ستاره سابق بارسلونا کار کند.

این ستاره ۳۵ ساله زمانی که در آرسنال بود، دچار مصدومیت از ناحیه پا شد که او را به مدت ۶۳۶ روز خانه نشین کرد.

کاسورلا سال ۲۰۱۸ آرسنال را ترک کرد و برای سومین بار به ویارئال پیوست.او در این فصل شرایط خوب خود را دوباره پیدا کرد و ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد.

کاسورلا  در صفحه خود در  اینستاگرام گفت:  السد تیم بعدی ام خواهد بود.

السد همگروه سپاهان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا است.

انصراف هرتابرلین از خرید  دراکسلر

به نوشته نشریه اسکای، باشگاه هرتابرلین از خرید "یولیان دراکسلر" هافبک آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن منصرف شده است.

این بازیکن ۲۶ ساله قصد دارد تابستان امسال ورزشگاه" پارک دو پرنس" را ترک کند، اما هرتابرلین قادر نیست مبلغ درخواستی او را بپردازد.

دراکسلر در این فصل فقط ۱۹ بار برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرده است و دیگر در بین گزینه‌های توماس توخل(سرمربی پاری سن ژرمن) برای ترکیب اصلی نیست.

تمایل میلان برای جذب امرسون از بارسلونا

به نوشته روزنامه کالچو مرکاتو، باشگاه آث میلان علاقه مند است" امرسون" مدافع تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

روسنری‌ها (لقب میلان) برای خرید این بازیکن ۳۰ ساله با آبی اناری‌ها تماس گرفته اند و به آن‌ها گفته شده قیمت امرسون ۳۰ میلیون یورو است.

او در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی برای رئال بتیس بازی می‌کند و اگر بارسا تصمیم به فسخ قرارداد این مدافع بگیرد، رئال بتیس ۹ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

ساری و رونالدو سال آینده هم در یوونتوس هستند

"فابیو پاراتیچی" مدیر ورزشی تیم یوونتوس اعلام کرد،" مائوریتزیو ساری" و کریستیانو رونالدو فصل آینده هم در این باشگاه خواهند ماند.

در حالی که نشریه "لا استامپا" ادعا کرده بود که باشگاه یوونتوس "پوچتینو" سرمربی سابق تاتنهام را به عنوان گزینه جانشینی "ساری" در نظر دارد و با او گفت وگویی هم داشته است، اما مدیر ورزشی تیم یوونتوس این خبر را تکذیب کرد.

پوچتینو از زمان ترک تاتنهام در ماه نوامبر، تاکنون بیکار بوده است.

پاراتیچی به هواداران این تیم اطمینان داد که ساری فصل آینده هم به عنوان سرمربی در این باشگاه باقی خواهد ماند.

مارکوس آلونسو مدنظر سویا

به نوشته استادیو دیپورتیوو باشگاه سویای اسپانیا تصمیم دارد برای جذب "مارکوس آلونسو" مدافع چلسی پیشنهاد خود را به این تیم ارائه دهد.

آلونسو در این فصل در ترکیب اصلی آبی‌های لندن جایی نداشته است. هرچند او شروع خیره کننده‌ای در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر منچستر یونایتد داشت.

اوزیل پیشنهاد فنرباغچه را رد کرد

به نوشته نشریه بیلد آلمان "مسوت اوزیل" ستاره آلمانی باشگاه آرسنال پیشنهاد تیم فنرباغچه ترکیه را نپذیرفته است.

مدت‌ها است که خبر‌هایی درباره انتقال این بازیکن ترک تبار به تیم فنرباغچه مطرح شده است، اما او نتوانست با شرایط قرارداد باشگاه ترکیه‌ای موافقت کند. اوزیل به احتمال زیاد تا پایان قرارداد خود در آرسنال خواهد ماند.

امضای قرارداد تاتنهام با دروازه بان ۱۷ ساله نروژی

باشگاه تاتنهام با" ایساک سولبرگ" دروازه بان ۱۷ ساله نروژی قرارداد امضا کرد. نشریه فوتبال لندن گزارش می‌دهد که دروازبان تیم ملی نوجوانان نروژ پس از آنکه قراردادی ۲ ساله با آکادمی تاتنهام امضا کرد حالا قرارداد او به قرارداد حرفه‌ای تبدیل شده است.

این دروازه بان ۱۷ ساله پس از درخشش در تمرین تیم‌های زیر ۱۶ و ۱۸ ساله تاتنهام در سال ۲۰۱۹ از "بیرنه" به این تیم پیوست.

اطمینان سرمربی آرسنال اطمینان از تمدید قرارداد اوبامیانگ

میکل آرتتا سرمربی آرسنال به هواداران این تیم اطمینان داد که "پیر امریک اوبامیانگ" کاپیتان و ستاره گابنی این تیم قرارداد خود را با توپچی‌ها (لقب آرسنال) تمدید خواهد کرد، زیرا او از بودن در این باشگاه راضی است.

این در شرایطی است که اوبامیانگ در حالی که فقط ۱۲ ماه به پایان قراردادش باقی مانده هنوز درباره امضای قرارداد جدیدی با سران آرسنال گفت‌وگو نکرده است.

گمانه زنی‌های بسیاری در مورد جدایی این مهاجم ۳۱ ساله از آرسنال منتشر شده است. او مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

بنفیکا در صدد تمدید قرارداد رقیب طارمی

"خورخه ژسوس" سرمربی جدید بنفیکا از از سران باشگاه خواسته است تا مقدمات تمدید قرارداد "روبن دیاس" مدافع و "وینیسیوس"  مهاجم این تیم را فراهم سازند.

ژسوس می‌خواهد این ۲ ستاره را برای فصل بعد حفظ کند. دیاس مورد علاقه منچسترسیتی است و وینیسیوس نیز مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار دارد.

وینیسیوس یکی از رقیبان طارمی بر سر کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال است.

بیشتر بخوانید

نقل و انتقالات قطعی بوندسلیگا چلسی برای جذب ستاره آلمانی ۶ بازیکن خود را به فروش می‌رساند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات پاری سن ژرمن بایرن مونیخ برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس

شهروندان کشورهای عربی جنوب خلیج فارس  ویزای شینگن 5 ساله دریافت می کنند.

به گزارش عصرایران،‌ اتحادیه اروپا اعلام کرد از این پس به شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در اولین درخواست، ویزای 5 ساله چند بار ورود ارائه می شود.
به نوشته رسانه های اروپایی، این تصمیم همزمان با نشست دوجانبه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در کشور اروپایی لوکزامبورگ اعلام شد.

6 کشور کویت، بحرین، عربستان سعودی،قطر، امارات و عمان ، عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند. شهروندان امارات قبل از این ، از دریافت شنگن معاف شده بودند و بدون ویزا می توانستند وارد محدوده کشورهای شنگن شوند.

29 کشور عضو شنگن شامل اتریش، بلژیک، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتویا، لایخشتین، لیتوانی، لوگزامبورگ، مالتا، هلند، نروژ، لهستان، پرتقال، اسلواکی، اسلوانی، کرواسی، اسپانیا، سوئد، سویس، رومانی و بلغارستان هستند.

"جوزپ بورل" نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی روز دوشنبه / دیروز گفت: من از تصمیمی که امروز صبح توسط کمیسیون اروپا برای هماهنگ کردن قوانین اعطای ویزای چند بار ورود به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اتخاذ کرد استقبال می‌کنم.

"لودویک بوی" سفیر فرانسه در عربستان سعودی هم در توییتر نوشت: شهروندان سعودی از این پس با اولین درخواست می‌توانند ویزای شنگن را برای مدت 5 سال دریافت کنند. 

او گفت فرانسه به شدت از این تصمیم اروپا حمایت کرد. وی ادامه داد "ما مشتاقانه منتظر دیدن شهروندان بیشتری از عربستان سعودی در فرانسه هستیم، چه برای گردشگری و چه برای کار."

ویزای شنگن ، ویزای مشترک 29 کشور اروپایی است. افراد با دریافت ویزای شنگن از یک کشور عضو این پیمان می توانند از 28 کشور دیگر نیز آزادانه و بدون نیاز به دریافت ویزای جداگانه، سفر کنند. میان این 29 کشور نیز همه مرزهای دریایی ، هوایی و زمینی برداشته شده است و شهروندان آزادانه در رفت و آمد هستند.

در ماه گذشته، دو کشور رومانی و بلغارستان به صورت محدود، به شنگن پیوستند. این دو کشور فعلا در مرزهای هوایی عضو شنگن هستند و نه زمینی و دریایی.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تلاش بحرین برای معافیت شهروندانش از ویزای شنگن آسان سازی ویزای شنگن برای مردم 60 کشور جهان: صدور اینترنتی ویزا در 20 دقیقه لغو ویزای شنگن برای شهروندان امارات

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر