Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:31:38 GMT

قاتل ۱۷ ساله نزاع خونین دامغان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۹۶۶۱

قاتل ۱۷ ساله نزاع خونین دامغان دستگیر شد

سرهنگ سیدرضا علوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نزاع خونین غروب یکشنبه در پارک ملت توسط چندین جوان، یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت. 

وی اظهار داشت: در پی وقوع یک درگیری در ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ تیر، حادثه بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بی درنگ ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علوی تصریح کرد: ماموران یگان امداد این فرماندهی پس از حضور در پارک ملت با بدن غرق در خون ۲ مرد مواجه شدند که بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال مجروحان به بیمارستان صورت گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: در این درگیری که با سلاح سرد بین چند جوان در پارک ملت انجام شد، پسر نوجوان ۱۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت ضربات وارده با چاقو و خونریزی زیاد جان باخت و مصدوم دوم این درگیری خونین نیز حال مساعدی ندارد.

به گفته علوی، از همان لحظات ابتدایی، پیگیری ویژه موضوع در دستور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و سرنخ هایی از عاملان این درگیری مرگبار به دست آمد. 

وی ادامه داد: در تحقیقات دقیق بعدی مشخص شد هر پنج فرد حاضر در این درگیری، افراد غیربومی و از اهالی شرق کشور هستند.

علوی گفت: پس از بررسی ها، اطلاعات کامل از عاملان اصلی درگیری به دست آمد که پس از هماهنگی لازم، عملیات دستگیری متهمان متواری آغازشد. 

وی از دستگیری هر ۲ متهم اصلی پرونده که جوان و ۱۷ ساله هستند خبر داد و گفت: عامل اصلی جنایت پس از دستگیری و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دامغان بیان کرد: اختلافات شخصی، عامل اصلی وقوع این درگیری خونین و مرگبار است که متهمان پس از اعتراف صریح به جرم خود و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. 

برچسب‌ها نزاع خیابانی دامغان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی دامغان انتظامی نزاع خیابانی دامغان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن