Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فیلم سینمایی «مسخره‌ باز» به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا از امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه توسط موسسه هنر اول وارد شبکه نمایش خانگی شد.

اخبار فرهنگ و هنر - غنی‌زاده که ۲۰ سال سابقه حضور در تیٔاتر را دارد، تاکنون نمایش‌های پرفروشی نظیر «کالیگولا»، «می‌ سی‌ سی‌ پی نشسته می‌میرد»، «ملکه زیبایی لی‌ نین»، «در انتظار گودو» و… را به روی صحنه برده و به عنوان اولین ساخته سینمایی خود، «مسخره‌ باز» را ساخت که از فیلم‌های پرفروش و تحسین‌شده پاییز سال گذشته محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نصیریان ، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

« مسخره‌باز » داستان جوانی به نام دانش ( صابر ابر ) شیفته‌ بازیگری است که در یک سلمانی کار می‌کند و شب‌ ها به دور از چشم صاحبکارش کاظم خان (علی نصیریان) بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد.

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی مصفا شبکه نمایش خانگی علی نصیریان هدیه تهرانی مسخره باز صابر ابر علی نصیریان هدیه تهرانی صابر ابر شبکه نمایش خانگی مسخره باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برخط دو فیلم سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از ۴ اردیبهشت از سکوی فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نمایش برخط «ناسور»

همچنین فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در ۲ اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به نمایش درمی آید. 

در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سرشناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمدنژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


دیگر خبرها

  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید