Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت تقویت فرهنگ کار در جامعه و رفع مشکل بیکاری جوانان تدکید کرد و گفت: باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگ استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(31تیر) در دیدار با مدیر و کارکنان مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد به مناسبت روز ملی مهارت، اظهار داشت: مهارت اموزشی از مؤلفه های مهم اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بروجرد افزود: مهارت آموزی جوانان می تواند فرصتی برای شکوفایی استعداد نسل جوان باشد و به رفع مشکل بیکاری جوانان کمک کند.

 

وی به نقش سازمان‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه مهارت آموزی نسل جوان اشاره کرد و گفت: گرچه ایجاد اشتغال از وظایف این سازمان نیست، بلکه می تواند در سایه مهارت آموزی به اشتغال جوانان کمک کند.

 

حجت الاسلام حسینی به جایگاه کار و کارگر در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ کار تقویت شود، جوانان باید به سمت اشتغال هدایت شوند و مشکلات و معضل بیکاری جامعه را برطرف کرد.

 

وی افزود: مهارت آموزی جوانان باید به گونه ای باشد که پس از فارغ التحصیل شدن تجربه لازم برای ورود به عرصه کاری را داشته باشند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه بروجرد به ضعف فرهنگ کار در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ کار باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی تقویت شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کار کارگران بیکاری رفع مشکل بیکاری مهارت آموزی فرهنگ کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تقویت بنیه فرهنگی در استان از طریق طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان کوهدشت، گفت: هنرمندان این شهرستان طی سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: بهترین ابزار انتقال مفاهیم الهی و ارزش‌ها و اندیشه‌های والای انسانی به مخاطب زبان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حضور هنرمندان را در راستای مردمی کردن برنامه‌ها را موثر دانست و افرود: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت اصلی این دستگاه فرهنگی است و سپردن مسایل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی نیست.

روانشاد با اشاره به اینکه در طرح شهید آوینی نقش جدی حلقه‌های میانی مانند دفاتر انجمن‌های هنری و ادبی توجه جدی صورت گرفته است، افزود: مجموعه‌هایی که نقش حلقه‌های میانی را ایفا می‌کنند در این قرارگاه از کارهای برتر و ترازشان که قابلیت حل مسئله و جریان‌سازی را دارند حمایت می‌شوند.

وی گفت: دبیرخانه‌های تخصصی به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتغال و کار آفرینی جوانان سملقانی در تولید فلنج 
  • بیکاری ۸۳ درصد از جوانان هند
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان