Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر اسماعیل پناه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دولت امسال برای متضررین از کرونا در حوزه کارگری بیمه بیکاری را پیش بینی کرده که طبق روال قانونی در حال پرداخت است و در ادامه برای کارفرمایان نیز تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این تسهیلات در ۱۴ رسته شغلی و شامل سه گروه کارگرانی که دارای بیمه هستند، خویش فرما‌ها و متصدیان کارگاه‌های تولیدی  و همچنین کارگاه‌هایی که به صورت خویش فرما فعالند، می‌شود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه ادامه داد: از مجموع ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به استان خراسان رضوی، ۷۰ میلیارد تومان سهم تربت حیدریه است که جذب آن بستگی به حوزه شهرستان دارد.

اسماعیل پناه بیان کرد: در این طرح برای واحد‌های تولیدی به ازای هر کارگر بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که نحوه دریافت آن تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال توسط وام گیرنده با چک و سفته، تا سقف ۴۸۰ میلیون ریال با یک ضامن و در ادامه تا سقف ۲ میلیارد ریال طبق توافق بانک با وام گیرنده با نرخ ۱۲ درصد به صورت اقساط ۲۷ ماهه و با تنفس سه ماهه انجام می‌شود.

او تصریح کرد: از مجموع ۳ هزار و ۶۶۱ واحد آسیب دیده از کرونا در تربت حیدریه تنها ۶۱۴ نفر برای استفاده از تسهیلات ثبت نام کرده اند و برای این تعداد افراد ۹۶ میلیارد ریال اختصاص یافته و تاکنون نیز ۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه به فرصت یک هفته‌ای باقیمانده استفاده از این تسهیلات اشاره و تاکید کرد: ثبت نام این تسهیلات تا ۵ مردادماه تمدید شده و تنها ۱۵ درصد از سهمیه ابلاغی یعنی معادل ۲۰ درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان برای این تسهیلات تاکنون اقدام کردند.
بیشتربخوانید: اختصاص ۹۶ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در تربت حیدریه
اسماعیل پناه اظهار کرد: از همه واحد‌های تولیدی که از کرونا آسیب دیده اند خواست تا در این فرصت باقیمانده مراحل ثبت نام را در سامانه انجام، تا در ادامه بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او افزود: رانندگان تاکسی نیز تا سقف ۶۰ میلیون ریال می‌توانند از این تسهیلات نیز استفاده کنند.

انتهای پیام// ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری تسهیلات کرونایی سامانه کارا آسیب دیده از کرونا میلیارد ریال میلیون ریال تربت حیدریه تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود.

سید محمد نجفی افزود: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع این منطقه رخ برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده است.

سید محمد نجفی افزود: کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

کلزا یکی از مهمترین منابع تولید روغن در کشور است که دانه‌های آن دارای ۴۶ درصد روغن است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه