Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:34:36 GMT

عملیات احداث زندان مرکزی تبریز از سرگرفته شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۹۹۹۳

عملیات احداث زندان مرکزی تبریز از سرگرفته شد

حسن محمدیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پروژه زندان تبریز در محلی به نام  باباباغی در شمال غرب تبریز از سال ۹۱ با ظرفیت ۵ هزار نفر برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم وجود اعتبارات لازم ، عملیات این زندان متوقف شده بود که با پیگیری های مستمر مسئولان سازمان زندانهای کشور و مسئولان استانی با تخصیص اعتبارات لازم ، عملیات ساخت آن دوباره شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیاری گفت: این پروژه با زیر بنای ۱۴ هزار متر مربع و با پیش بینی اعتبار ۶۴۲ میلیارد ریال اجرایی شده و قرار است طی ۳۰ ماه عملیات ساخت فاز اول آن به اتمام برسد  .

مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی کمبود فضای فیزیکی لازم در زندان کنونی تبریز را از جمله مشکلات اساسی عنوان کرد و افزود : امیدواریم با بهره برداری از فاز اول پروژه جدید زندان تبریز بتوانیم از ازدحام جمعیت کیفری که در این زندان  وجود دارد بکاهیم .

وی وجود طبقه بندی در زندان  را از جمله میعار و پیش شرط های  لازم در اصول زندانبانی عنوان کرد و افزود : یکی از دغدغه های اصلی در بحث جرایم مختلف در زندانها ، تفکیک و طبقه بندی زندانیان است که این امر می تواند در اصلاح و تربیت مددجویان نقش به سزایی را ایفا کند .

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان تبریز آذربایجان شرقی انجمن حمایت از خانواده زندانیان تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است

علی یوسف زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه همه جانبه استان اردبیل، بدون توسعه زیر ساخت‌های آن و مهم‌تر از همه توسعه بزرگراه‌ها مقدور نیست، لذا در راستای تحقق این هدف و همچنین تردد ایمن در راه‌های استان، بر اساس پژوهش و مطالعات انجام گرفته در معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، استان اردبیل نیازمند ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است.

او افزود: با توجه به شکل جغرافیایی استان اردبیل در تقسیمات سیاسی کشور، طول راه‌ها در کریدور شرقی – غربی استان حدود ۹۰ کیلومتر می‌باشد که مسیر منتهی به استان گیلان با بهره برداری از تونل شمالی حیران و در مسیر منتهی به غرب از محدوده نیر به سمت سراب تکمیل و نواقصات در این کریدور مرتفع شده و اتصال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به استان‌های شمالی کشور برقرار است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل اذعان کرد: با توجه به نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم، احداث، تکمیل و توسعه پروژه‌های بزرگراهی به عنوان پیشران پیشرفت و توسعه استان در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد.

یوسف زاده بیان کرد: بهره‌برداری از ۱۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی مسیر مهم و راهبردی اردبیل به سرچم در اواخر اسفند ماه سال گذشته و آستانه سال جدید، خدمت ماندگار دیگری از راه و شهرسازی استان اردبیل به مردم عزیز و مسافرین نوروزی بود.

او گفت: این بزرگراه ۱۷۸ کیلومتری با گذر از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در منطقه سرچم به شریان آزادراهی کشور متصل و کوتاهترین و سریع‌ترین مسیر ارتباطی مرکز استان به پایتخت و مرکز کشور است.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه به پروژه‌های در دست اجرای راهسازی اشاره کرد و گفت: احداث تونل دوم گردنه حیران به طول ۷۳۰ متر، احداث باند دوم اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر، احداث باند دوم رضی – امیرکندی و گرمی – بیله سوار به طول ۶۵ کیلومتر و احداث باند دوم پارس آباد – سربند – مشگین شهر به طول ۶۰ کیلومتر بخ عنوان پروژه‌های مهم و بزرگراهی در دست اقدام استان است.

یوسف زاده گفت: بیش از ۷۵ درصد پروژه‌های بزرگراهی در استان فعال هستند و برای تکمیل و بهره برداری از سایر پروژه‌های اولویت دار بزرگراهی و رسیدن به برنامه هدف در استان اردبیل نیازمند جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند