Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@00:09:28 GMT

جنگل بازمی‌گرددوارد بازار کتاب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۰۷۲

جنگل بازمی‌گرددوارد بازار کتاب شد

کتاب "جنگل بازمی‌گردد" نوشته رابرت کیگن و ترجمه خلیل شیرغلامی، با همکاری رضا مصطفایی توسط مؤسسه ابرار معاصر تهران منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌کتاب «جنگل بازمیگردد» نوشته «رابرت کیگن» با ترجمه خلیل شیر غلامی و همکاری رضا مصطفایی توسط مؤسسه ابرار معاصر تهران خرداد 99 برای نخستین بار وارد بازار کتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت کیگن نظریه‌پرداز سیاست خارجی و استراتژیست جریان نومحافظه کار آمریکا از سال 2003 و با کتاب جنجالی «از بهشت و قدرت» مشهور شد.

 کتاب‌های کیگن از سال 2003 تاکنون، همگرایی عجیبی با موقعیت و قوت و ضعف امریکا در نظام بین‌الملل دارد و در حالی که بنیان تفکرات او ثابت و دست نخورده است، تغییر لحن او متأثر از شرایط میدانی به خوبی در کتاب‌هایش ظهور یافته است.

در کتاب «از بهشت و قدرت» او به شکاف فزاینده اروپا و آمریکا درباره مفهوم قدرت اشاره می‌کند و می‌گوید اروپا تلاش در فراتر رفتن از مفهوم قدرت و تبدیل شدن به جهانی مستقل از قواعد و یا بهشت فراتاریخی صلح و خوشبختی دارد اما آمریکا همچنان در مسیر تاریخ است و اعمال قدرت در جهان هابزی را دنبال می‌کند. کیگن که اروپایی‌ها را از سیاره زهره و آمریکایی‌ها را از مریخ می‌داند، مغرورانه تصریح می‌کند که هنجارگرای اروپا ناشی از ضعف آن در ابزار قدرت است.

کتاب "جنگل بازمی‌گردد" آخرین کتاب رابرت کیگن، حاصل تأملات و نگرانی‌های او درباره تهدیدهای داخلی و خارجی بروزیافته برای نظم جهانی لیبرال است. همانگونه که از نام آن هم بر می‌آید، کتاب با زبانی درامگونه نوشته شده است.

برنامه‏‌های حمایتی معاونت فرهنگی از ناشران و کتاب‌فروشان اعلام شد

انتهای پیام/

R1515/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات بیشتر بخوانید... دلار ارزان شد‌، کاغذ گران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دلار ارزان شد‌، کاغذ گران واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ پوستر| شهادت امام جواد(ع)+عکس ۲ خودروهای «دی‌کاپریو» و «برد پیت» در «روزی روزگاری در هالیوود» به مزایده گذاشته می‌شود ۳ اعمال و فضائل شب و روز دهه اول ذی‌الحجه در بیان میرزا جواد ملکی تبریزی/ پاک‌ترین دهه سال ۴ نماهنگ|"جواد الاوصیاء" ۵ پشت پرده شائبه‌های کرونایی شدن داور "عصر جدید"/ احسان علیخانی و همراهانش چه زمانی به ضبط برمی‌گردند؟ + عکس ۶ مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به دیدار جمشید هاشم‌پور رفت ۷ چشم سینماداران آمریکا به پرده ماند ۸ توزیع «سه دقیقه در قیامت» در لبنان/ عالم پس از مرگ به روایت یک جانباز مهمترین اخبار فرهنگی کاغذ مازندران در‌ آستانه ورود به بورس/ می‌توانیم کل کاغذ روزنامه کشور را تأمین کنیم فرصتی برای شنیدن صدای شعر انقلاب/معرفی آثار شاعران فارسی‌زبان در دانشگاه‌های هند امام جواد(ع) و آماده‌سازی شیعیان برای عصر غیبت/ روش ابن‌الرضا(ع) در برخورد با اهل‌غلوّ تدوین سند ملی هنرهای تجسمی؛ بیداری دولت از خواب تابستانی! مهمترین اخبار تسنیم ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد استقبال رسمی روحانی از «مصطفی الکاظمی» دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران ــ چین می‌تواند خنثی‌کننده تحریم‌های آمریکا باشد کره جنوبی به جای پاسخگویی درباره بلوکه کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری این نهاد در ۳۱ استان کشور ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا… انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳ میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال دارد.

کد خبر 6078983 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • «فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود
  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • دامنه نوسان بورس به حالت قبل بازمی‌گردد