Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سه شنبه 31 تیرماه 99 مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نفت بهران در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای مهندس اسعد عزیزی مدیرعامل شرکت نفت بهران طی گزارشی به مجمع ضمن اشاره به رشد منفی اقتصادی کشور در سالهای 97 و 98 و تاثیر آن بر فعالیت واحد های صنعتی و تولیدی، خصوصاً بر تولید خودروسازان و نیز افزایش قیمت بنزین در چهار ماه پایانی سال و شیوع ویروس کرونا که به کاهش تردد ها انجامید، اظهار داشت به رغم تاثیرات منفی این عوامل بر رشد مصرف روانکار در کشور، شرکت نفت بهران با رشد 3 درصدی در میزان تولید، رشد 6 درصدی در فروش روانکارهای خودرویی، رشد 1 درصدی در بخش روانکارهای صنعتی و رشد 4 درصدی در کل فروش داخلی سال 98 را به پایان رسانده است و از این رهگذر توانسته تا سهم خود به عنوان رهبر بازار روانکار کشور را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کسب سود خالص 8700 میلیارد ریالی برای بهران در سال 98 پیشنهاد اختصاص 1400 میلیارد ریال از آن به منظور افزایش سرمایه را به مجمع ارایه نمود.
ایشان تاکید نمود که این شرکت با ایجاد ارزش از مسیر نوآوری به رقابت در بازار پرداخته و در غیاب رقبای خارجی و با تکه بر توان پژوهشی و مهندسی موجود در شرکت ، اقدام به فرمولاسیون و عرضه محصولات خاص و جدید در بخش های ویزه صنعتی نموده است. 
آقای مهندس عزیزی با تاکید بر تجربه و دانش مدیران و کارکنان شرکت به عنوان یکی از سرمایه های اصلی بهران، اظهار داشت که توسعه اقدامات در این شرکت حاصل جوشش درونی در اجرای پروژه های عملیاتی و توسعه محصولات است.  
مدیرعامل شرکت نفت بهران در پایان به تولید محصولات شیمیایی مرتبط با خودرو در شرکت تابکم، توسعه برند ملی بی تی در شرکت به تام روانکار و گسترش توزیع مویرگی محصولات در شرکت بازرگانی بهران به عنوان بخشی از برنامه های توسعه ای در شرکتهای تابعه اشاره نمودند و اعلام کرد که با گسترش خدمات بهران در جایگاههای سوخت امروز بهران به عنوان یکی از برندهای مطرح در حوزه توزیع سوخت فعالیت می نماید. 
قسمت بعدی این مراسم، گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع بود که توسط سرکار خانم مهندس کاظمی مدیر برنامه ریزی و امور سیستمها ارایه شد.
پس از استماع گزارش فعالیت هیئت مدیره، آقای مهندس جواد اوجی مدیر عامل شرکت انرژی گستر سینا در سخنانی ضمن تشکر از تلاشهای مجموعه بزرگ بهران اظهار داشت، شرکت نفت بهران در سال گذشته با توسعه سبد محصولات خود و عرضه آخرین سطح کیفی روغنهای موتور، انواع روغن های ترانس و روغن هواپیماهای سبک، توانسته است سال بی نظیری را رقم بزند و ابراز امیدواری نمود که حجم فروش این شرکت در سال 99 به 500 میلیون لیتر برسد. رئیس مجمع در ادامه اظهار داشت که شرکت نفت بهران را شرکتی منظم و فعال می داند که با بهره مندی از تیمی منسجم و فنی توانسته است موفقیتهای مستمری را در اجرای پروژه های پالایشگاهی و توسعه سبد محصولات داشته باشد. ایشان ضمن تاکید بر سهم 42 درصدی بهران در بازار روانکار کشور خواستار ثبیت و رشد سهم این شرکت در بازار در سال جاری شد. 
در بخش بعدی گزارش حسابرس به مجمع عمومی صاحبان سهام ارایه گردید و در مورد بخشهایی از آن آقایان نیک نهال مدیر امورمالی و حدیدی رئیس امور حقوقی شرکت نفت بهران به ارایه توضیحاتی به اعضای محترم مجمع پرداختند. 
با توجه به حضور آنلاین سهامداران در این مجمع پرسشهای رسیده، توسط آقای مهندس عزیزی قرائت شد و پاسخ هایی نیز به آنها ارایه گردید. مهمترین سوال مطرح شده در این بخش مربوط به افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی بود که آقای مهندس عزیزی در این رابطه اظهار داشت که اقدامات کارشناسی در زمینه تجدید ارزیابی زمین های متعلق به شرکت انجام شده است و به محض نهایی شدن گزارش به سهامداران محترم ارایه خواهد شد. 
ایشان در پاسخ به سوال یکی دیگر از سهامداران در مورد نیروگاه قم اظهار داشت که اقدامات لازم برای ورود نیروگاه قم به بورس مراحل نهایی خود را می گذراند و سهام این شرکت تا پایان شهریورماه به بورس عرضه خواهد شد و با توجه به عرضه سهام به صورت مشترک توسط کلیه سهامداران، تعییری در ترکیب مدیریتی این شرکت حاصل نخواهد شد. 
در پایان این مجمع و با تصویب صورت های مالی شرکت، مبلغ 8700 میلیارد ریال سود خالص شرکت به ثبت رسید و با نظر مجمع  7030 میلیارد ریال از سود حاصله بین سهامداران تقسیم شد و سود متعلق به هر سهم معادل 2700 ریال اعلام گردید. در ضمن با اختصاص 1400 میلیا‌رد ریال به افزایش سرمایه از محل سود انباشته، موافقت گردید. 
شایان ذکر است این مراسم به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا به صورت زنده از طریق سایت بهران برای سهامداران پخش شد و 392 نفر به صورت آنلاین شاهد این رویداد بودند.

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد نفت افزایش قیمت مجمع عمومی شرکت نفت بهران میلیارد ریال آقای مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟

به گزارش خبرآنلاین، مطالعات جدید نشان داده است که مصرف دو عدد تخم مرغ برای سلامتی مفید است.

همشهری آنلاین در گزارشی به نقل از یورونیوز نوشت: تخم‌مرغ که در بسیاری از یخچال‌های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می‌شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه‌کاره و خوشمزه است. تحقیقات اخیر دلایل متعددی را برای گنجاندن دو تخم مرغ در رژیم غذایی روزانه نشان می‌دهد.

تخم مرغ بسیار فراتر از یک غذا است و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است. تحقیقات دانشمندان از مزایای مصرف روزانه دو تخم‌مرغ می‌گوید.

سلامت چشم

تخم مرغ حاوی آنتی اکسیدان های قوی مانند لوتئین و زآگزانتین است که برای حفظ سلامت چشم بسیار حیاتی هستند. این آنتی اکسیدان‌ها در ماکولا، بخشی از چشم که مسئول بینایی مرکزی است، متمرکز شده‌اند.

دانشمندان در تحقیقی که در یک مجله علمی آمریکایی به نام «بایگانی‌های چشم‌پزشکی» منتشر شد، مقدار مناسب تخم مرغ مورد نیاز برای محافظت از چشمان را بررسی کردند.

در این مطالعه بررسی شد که آیا مصرف تخم مرغ کافی می تواند از بیماری «تباهی لکه‌زرد» که منجر به کوری یا انحطاط چشم می‌شود، جلوگیری کند.

در نهایت این مطالعه نشان داد که خطر ابتلا به این عارضه در بین افرادی که به مدت دو سال و به صورت روزانه دو عدد تخم مرغ مصرف می کردند، ۴۴ درصد کمتر است.

سوپرغذای تقویت‌کننده مغز

یکی از مزایای برجسته مصرف دو عدد تخم مرغ در روز، تاثیر مثبت آن بر سلامت مغز است. تخم مرغ منبعی غنی از کولین است که یک ماده مغذی حیاتی برای رشد و عملکرد مغز است.

در مطالعه ای که در مجله «عصب‌زیست‌شناسی یادگیری و حافظه» منتشر شد، شرکت کنندگانی که روزانه دو عدد تخم مرغ در طول چهار هفته خوردند، بهبود قابل توجهی در سطح حافظه و تمرکزخود نشان دادند.

مدیریت طبیعی وزن

تخم مرغ همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین‌های با کیفیت بالا و چربی‌های سالم است.

مطالعات نشان می دهد که شروع روز با تخم مرغ می تواند منجر به مصرف کالری کمتر در طول روز در مقایسه با جایگزین‌های غنی از کربوهیدرات مانند غلات صبحانه شود. این موضوع می تواند یک استراتژی مفید برای کسانی باشد که به دنبال مدیریت موثر وزن خود هستند.

روزی چند عدد تخم‌مرغ می‌توان خورد؟ متخصصان تغذیه پاسخ می‌دهند

علاوه بر این، تخم مرغ حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به جلوگیری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی و برخی سرطان‌ها کمک می‌کند. بنابراین بهتر است که در هر صبحانه جا را برای خوردن دو تخم مرغ باز کنید تا بهتر ببینید و بهتر فکر کنید و از چاقی و بیماری‌ها در امان بمانید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899010

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد