Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از رشت : محمد مخبر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان گیلان اظهار داشت: یکی از راه‌های صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت آنها در حوزه‌های مختلف است و همه مسئولان موظف هستند که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت از فعالان حوزه اقتصادی و تولید کنندگان جهت رونق این حوزه و ایجاد اشتغال پایدار بیان کرد: هم‌اکنون دو کارخانه داروسازی در استان گیلان فعالیت می‌کنند که توجه به ظرفیت‌های این استان منجر به ارتقاء اقتصادی و اشتغال پایدار می‌شود.

جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه این استان در حوزه صنعت گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مورد غفلت واقع شده است تاکید کرد: احیای کارخانجات تعطیل شده و توسعه فضای آموزشی استان گیلان نیازمند کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

استاندار گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه در شرایط تحریم و دشمنی استکبار جهانی باید همدلی و نشاط آفرینی در جامعه را افزایش دهیم خاطرنشان کرد: استان گیلان نیازمند همکاری تمام مسئولان برای پیشرفت و توسعه است و باید با گفتمان و همت بیشتر فردای بهتری را برای خود رقم بزنیم.

ارسلان زارع با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور نیازمند مشارکت و همدلی و هماهنگی بیشتر نخبگان است عنوان کرد: باید با همکاری و همدلی یکدیگر و اتخاذ تصمیمات مناسب مشکلات فعلی کشور را حل کنیم تا مردم رنج کمتری را متحمل شوند و مشکلات معیشتی آنان کاهش یابد.

48

کد خبر 1412741

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضورحجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا  معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور،  وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهر‌های  تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشور‌ها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیس جمهور از مسئولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • ارزش گوشت‌‌های معدوم شده درگهان بیش از ۵۰ میلیارد است
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان