Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: نیروی انتظامی و شهرداری باید با افرادی که در بوستان‌ها و فضای سبز اقدام به نصب چادر می‌کنند با جدیت برخورد کند.

عبدالرضا علیمحمدی ۳۱ خردادماه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد کرونا برپایی چادر در بوستان‌ها ممنوع اعلام شد، اظهار کرد: اما طبق گزارشات شاهد اسکان مسافران در پارک‌ها و بوستان‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد افزود: برای اجرای مصوبات ستاد کرونا دستگاه‌های متولی نباید از بار مسئولیت شانه خالی کنند، زیرا حفظ سلامت مردم اولویت ما است.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی و شهرداری باید با افرادی که در بوستان‌ها و فضای سبز اقدام به نصب چادر می‌کنند با جدیت برخورد کنند و برای این منظور گشت‌هایی را برای نظارت به صورت شبانه‌روزی اختصاص دهند.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد کرونا لازم‌الاجرا است، اما متأسفانه شاهدیم برخی از دستگاه‌هایی اجرایی نسبت به اجرای این مصوبات بی‌توجه هستند.

خسارت ۶ میلیاردی کرونا به حوزه گردشگری

در ادامه جلسه مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این اداره آمادگی دارد برای کادر درمان جهت اقامت در هتل‌ها تخفیف ۵۰ درصدی در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: حوزه گردشگری در ایام شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری حدود ۶ میلیارد تومان خسارت متحمل شد و این روند هم‌چنان ادامه دارد.

جوادی گفت: تعطیلی کانون‌های گردشگری در ایام تابستان موجب شده گردشگران در سراسر استان پراکنده و در اقامتگاه‌های غیرمجاز سکونت کنند، همچنین این مسئله مشکلات اجتماعی فراوانی را ایجاد کرده است و ما نمی‌توانیم این موضوع را مدیریت کنیم.

سرد شدن هوا می‌تواند وضعیت این ویروس را بحرانی‌تر کند

همچنین محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این جلسه با بیان اینکه غفلت از ویروس کرونا می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری را به بار بیاورد، اظهار کرد: طبق آمارها بیش‌ترین آمار مبتلایان به این ویروس در تجمعات و محیط‌های سربسته رخ داده است، سرد شدن هوا می‌تواند وضعیت این ویروس را بحرانی‌تر کند.

وی با تأکید بر اینکه باید آمادگی مواجهه با بحران در ماه‌های آینده را داشته باشیم، بیان کرد: به نظر می‌رسد درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا باید در یک بیمارستان انجام شود و برای حفظ سلامتی سایر بیماران نباید مبتلایان به کرونا ویروس را در سایر بیمارستان‌ها جابجا کنیم، اما ما تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم و در صورت نیاز مجددا بخش کرونا را راه‌اندازی می‌کنیم.

جاوید تأکید کرد: پذیرش مجدد بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی فرخشهر نیازمند حمایت و پشتیبانی از تجهیزات و نیروی انسانی است.

اعلام زمان برگزاری کنکور

در پایان جلسه سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه آموزش‌های مجازی و حضوری مراکز آموزش عالی در استان به پایان رسیده است، اظهار کرد: امتحانات نیز در حال برگزاری است و تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: بر اساس مصوبات  وزارت علوم کنکور دکتری ۹ مرداد، ارشد ۱۶ و ۱۷ مرداد و کنکور سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.

کریمی در پایان توضیح داد: برگزاری کلاس‌های عملی و دوره‌های کارورزی به رعایت موازین بهداشتی به صورت حضوری و نیمه حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس ممنوعیت ورود پروتکل بهداشتی چهارمحال و بختیاری ستاد کرونا بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

طرح «نور» برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است در همین جهت جمعی از بانوان بابلی در حرکتی خودجوش اقدام به اهدای گل و پیام تشکر از فرماندهی انتظامی کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴