Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:03:55 GMT

تغییرات دوباره در خط دفاعی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۱۲۸۸

تغییرات دوباره در خط دفاعی پرسپولیس

محرومیت شجاع خلیل زاده باعث شده تا اکنون خط دفاعی پرسپولیس بار دیگر در آستانه تغییر قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی که امیدوارند اینبار در مسجدسلیمان قهرمانی این فصل خود را تثبیت کنند، در شرایطی برابر نفت قرار خواهند گرفت که شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت انضباطی از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلیل زاده که طی دو بازی اخیر در پست دفاع چپ برای این تیم به میدان رفت و توانسته بود نمایش درخشانی نیز از خود به جا بگذارد، اکنون غایب بزرگ سرخ‌ها در مسجدسلیمان محسوب خواهد شد. اتفاقی که باعث خواهد شد تا یحیی گل محمدی در شرایطی که هنوز تکلیف مدافع چپ تیمش نامشخص است، خلیل زاده را نیز در اختیار نداشته باشد.



محمد انصاری که در شروع دوباره تمرینات دچار آسیب دیدگی شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفته تا کاملا این فصل را از دست بدهد. اوضاع محمد نادری نیز نامشخص خواهد بود و بعد از حرف و حدیث‌های پیش آمده، شاید یحیی بار دیگر به این مدافع جوان اعتماد کند و او را در لیست تیم برای جدال با نفت مسجدسلیمان قرار دهد. در غیر اینصورت باید منتظر حضور وحید امیری در این پست بود. امیری بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت کوتاه مدت خود، در دیدار با فولاد برای دقایقی به میدان رفت و نمایش خوبی نیز از خود به جا گذاشت و بعید نیست در این بازی در صورتی که نادری نرسد، در پست مدافع چپ به میدان برود.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری