Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:53:53 GMT

تامین فشار آب ۵۰۰۰ مشترک در شهر نیشابور

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۲۰۷۱

تامین فشار آب ۵۰۰۰ مشترک در شهر نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نیشابور بیان کرد: مشکل فشار آب ۵۰۰۰ مشترک در این شهر با اقدامات مهندسی رفع شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آبفای خراسان رضوی علیرضا اخویان هزینه اجرای این عملیات را  ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل خرید اتصالات و لوله اعلام کرد که منجر به رضایت‌مندی  بیشتر شهروندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اجرای خط شبکه ارتباطی مخازن بینالود و بسیج این شهر خبر داد و افزود: مخزن بسیج در مواردی به علت بروز مشکل در برخی  چاه‌ها با کاهش دبی ورودی و حجم کم آب مواجه می‌شد که با این عملیات نسبت به تامین پایدار و ذخیره‌سازی آب در این مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی اقدام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نیشابور ادامه داد:  این خط با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است و همزمان عملیات اتصال خط انتقال چاه شماره ۱۳ به مخزن نیز  انجام می‌شود.

اخویان این اقدامات را تفکیک زون‌های ۳ و ۴ شبکه توزیع آب در محدوده کمربندی نیشابور و اجرای عملیات اتصال شبکه ۸۰۰ به شبکه توزیع این مناطق با لوله ۳۰۰ فولادی اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نیشابور گفت: با اتمام این پروژه شاهد تقویت فشار در مناطق باغچه‌بان، بسیج و احسان خواهیم بود که باعث رضایت‌مندی مشترکان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فشار آب نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد

مدیر شرکت ملی پخش‌ فرآورده‌های نفتی استان قزوین با اشاره به ذخایر مطلوب بنزین و گازوئیل در تاسیسات و انبار این شرکت گفت: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

عبدالرضا انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ذخایر مطلوب بنزین و نفت گاز در تأسیسات و انبار این شرکت خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

وی با تقدیر از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در حمله به رژیم غاصب اسرائیل و با رد شایعات و اخبار کذب مبنی بر کمبود یا نبود سوخت، افزود: بنزین و گازوئیل به میزان لازم موجود و تمام جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال است، هموطنان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاکید بر دریافت اخبار از منابع موثق، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند همچون گذشته، بدون هیچ نگرانی و با اطمینان خاطر سوخت‌گیری خود را در جایگاه‌ها انجام دهند، کارت اضطراری بنزین به اندازه لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت استان موجود است.

انتظاری از افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در استان قزوین طی سه‌هفته نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از یکم تا بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ مصرف بنزین در استان قزوین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافت.

کد خبر 744366

دیگر خبرها

  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • نوسازی ۱۸ هزار انشعاب آب در استان بوشهر
  • به زودی، تامین آب آشامیدنی پایدار بیش از ۱۳ هزار نفر در جاسک
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • مدیر عامل پخش فراورده های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • تامین آب شرب خرانق با حفر چاه
  • تامین آب صنایع سیستان و بلوچستان، از محل پساب
  • فشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطین