Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در اطلاعیه‌ای از احتمال وقوع سیلاب در محدوده رودخانه‌ها و مسیل‌های مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست تا از نزدیک شدن به مسیل‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در اطلاعیه‌ای از احتمال وقوع سیلاب در محدوده رودخانه‌ها و مسیل‌های مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست تا از نزدیک شدن به مسیل‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش هواشناسی استان مبنی بر بارس باران به صورت رگباری مردم به ویژه در مناطقی ازجمله شمال استان، بخش‌هایی از جنوب استان، دامنه‌های کوه سبلان و باغرو از چرای دام در حریم مسیل‌ها، تردد و توقف افراد و وسایل نقلیه در محدوده رودخانه‌ها باید پرهیز کنند.

احتمال وقوع سیلاب‌های تابستانه در گلستان/ آب سد بوستان رهاسازی می‌شود25 میلیارد تومان کمک‌ بلاعوض به کشاورزان سیل‌زده گلستان پرداخت می‌شودروند اجرای 1300 پروژه عمرانی خسارت دیده از سیل 98 در لرستان ارزیابی شد

همچنین این اطلاعیه از مردم در مناطق مختلف استان اردبیل خواسته است که صمن رعایت نکات ایمنی به سایر توصیه‌های ادارات مربوطه توجه کرده و اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/ 146/ ز

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... باران و تگرگ ۹۶ میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان زنجان خسارت وارد کرد ادامه بارش‌های مونسون در سیستان و بلوچستان/ ۵۵ میلیمتر باران در نیکشهر سیل به راه انداخت باران به ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های ماهنشان خسارت وارد کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... باران و تگرگ ۹۶ میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان زنجان خسارت وارد کرد ادامه بارش‌های مونسون در سیستان و بلوچستان/ ۵۵ میلیمتر باران در نیکشهر سیل به راه انداخت باران به ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های ماهنشان خسارت وارد کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۴ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۵ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۶ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۷ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۸ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم مهمترین اخبار استانها رقص کرونا در عروسی‌ها/ آمار فوتی‌ها همچنان رو به افزایش/ خراسان‌جنوبی به وضعیت هشدار رسید نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس؛ پرونده ۶ متهم دارد سیر صعودی کرونا در گیلان/ افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد مبتلایان/ همه افراد در معرض ابتلا هستند گزارش ویدئویی| موج‌سواری کرونا بر بی‌خیالی مردم / وقتی ‌شیرازی‌ها پروتکل‌ها‌ را جدی نمی‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد روحانی خبر داد: تصمیم ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری به ۲۰ میلیارد دلار سفیر اسبق ایران در چین: فضاسازی درباره توافق ایران و چین بخاطر شکست سیاست تحریم است لاوروف: حفظ برجام هنوز هم امکان‌پذیر است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق مختلف استان اردبیل محدوده رودخانه ها احتمال وقوع سیلاب خسارت وارد مسیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان وجود دارد. - اخبار استانها -

حمید سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان کرمان، اظهار داشت:باتوجهبهاحتمالرخدادتگرگدراستان، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه بنابه اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان و صدور هشدار سطح نارنجی، بیان کرد: از امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی جدیدی در استان مواجه هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانادامه داد: با فعالیت این ‌سامانه شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

سالخورده گفت: منطقه اثر این سامانه؛ نیمه شمالی، غرب، مرکز و ارتفاعات جنوب استان و شهرستان‌های کرمان، انار، بافت، بردسیر، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار و ماهان است.

وی افزود: اثر مخاطره این سامانه بارش رگباری باران، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای و احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، احتمال اصابت صاعقه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانبا بیان اینکه پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود، ادامه داد: با توجه به احتمال رخداد تگرگ، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان