Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:26:45 GMT

۱۳ کیلوگرم تریاک در دلفان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۲۵۳۷

۱۳ کیلوگرم تریاک در دلفان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: ۱۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاسدار کرم فضل الله منصوری اظهار داشت: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان با کسب اطلاع مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر قصد دارد وارد حوزه استحفاظی این شهرستان شود بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدام به اجرای تور ایست و بازرسی نموده سوژه مورد نظر با تغییر مسیر به سمت شهرستان سلسله متواری و مخفی شد.

به گفته فرمانده انتظامی دلفان پس از شناسایی محل اختفاء خودروی مذکور در شهر فیروزآباد با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سلسله وارد عمل شده و خودرو توقیف که در بازرسی ۱۳ کیلو و ۷۶۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف که به همراه پرونده همراه پرونده تشکیل شده جهت طی روند قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

منصوری با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود، تاکید کرد: عزم فرماندهی انتظامی دلفان برای از بین بردن قاچاقچیان مواد مخدر جدی است و در این مورد با هیچ کسی تعارف ندارد و آنان را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ "ملک حسین چگنی" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر از سوی ۳ توزیع کننده مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور و انتقال آن از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.
او افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران ایست بازرسی شهرستان دلیجان با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی موفق به توقیف آن در یکی از محور‌های مواصلاتی اطراف شهرستان دلیجان و دستگیری ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به کشف ۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر