Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:05:22 GMT

شاخ اینستاگرامی! هم شبکه سه را نجات نداد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۳۰۰۶

شاخ اینستاگرامی! هم شبکه سه را نجات نداد

عصر ایران ؛ نهال موسوی - این روزها سریال «آخر خط» بر روی آنتن شبکه سوم سیما در حال پخش است. سریالی که بر خلاف انتظارات مدیران تلویزیون اصلا مورد استقبال مخاطب قرار نگرفت. بر اساس آمار اعلام شده مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما 19 درصد بیننده داشته است. (اگر چه مبنای آماری این نظرسنجی‌های صداوسیما هم همواره مورد پرسش است).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند رو به افول شبکه سه سیما همچنان ادامه دارد و «عصر جدید» تنها برنامه مورد توجه بینندگان است، حتی «فوتبال برتر» هم دیگر جز برنامه‌های پربیننده تلویزیون نیست و بعد از سریال کم بیننده "سرباز" مدیران شبکه 3 سعی کردند با پخش یک سریال طنز و با حضور چهره‌هایی شناخته شده جبران مافات کنند که این تدبیر هم بر خلاف توقع آنها با شکست مواجه شد.

آخر خط به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی (معروف به علی مشهدی)، روایتگر داستان دو پسرخاله به نام‌های سیامک و فرامرز است. سیامک، مادرش را در کودکی از دست داده و از همان زمان با خاله و خانواده‌اش زندگی می‌کند.  فرامرز و سیامک مدام برای خانواده دردسر درست می‌کنند و در آخرین اقدامشان آنها هنگامی که می‌بینند دوستشان «مازیار» به یکی از شاخ‌های مجازی تبدیل شده‌است و از آن درآمدزایی می‌کند، تصمیم می‌گیرند آنها نیز یک صفحه در فضای‌ مجازی داشته باشند اما آنها به علت تبلیغ یک سایت شرط‌بندی و قمار توسط پلیس‌ دستگیر می‌شوند و به زندان می‌روند.

در زندان متوجه می‌شوند می‌توانند با مهاجرت به سوریه به آلمان بروند و زندگی بهتری را شروع کنند. در این بین با یک دکتر آشنا می‌شوند که او نیز می‌خواهد به سوریه برود و بجنگد و او مقدمات مهاجرت آنها را به سوریه فراهم می‌کند ولی این بین اتفاقاتی می‌افتد که مانع رسیدن آنها به تصمیم‌شان می‌شود و ...

در سریال آخر خط تعداد زیادی از بازیگران شناخته شده تلویزیونی نقش آفرینی کرده‌اند: شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، کمند امیرسلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمد امین سلیمی راد، مهران رجبی، محمد برسوزیان، فریده سپاه منصور و ...

اضافه بر این بازیگران علی صبوری هم در نقش سیامک یکی از 2 بازیگر اصلی سریال است. صبوری از سال ۹۵ فعالیت در فضای اینستاگرام را آغاز کرد و ویدئویی طنز و انتقادی در مورد برگزار نشدن کنسرت در مشهد منتشر ساخت. این ویدئو بازخورد زیادی داشت و باعث شد تا صبوری به فعالیت خود در فضای مجازی ادامه دهد. او در حالی که یکی از چهره‌های کمدی اینستاگرام بود، در سال ۹۶ به عنوان استندآپ کمدین، وارد مسابقه "خنداننده شو" شبکه نسیم شد و در نهایت به عنوان برنده این مسابقه انتخاب شد. همین برنامه شهرت زیادی برای صبوری به ارمغان آورد و دنبال کننده‌های او در اینستاگرام خیلی زود به یک میلیون نفر رسید. در ادامه با ساخت کلیپ‌های طنز با ایده‌های جدید به کارش در اینستاگرام ادامه داد و در حال حاضر حدود 3 میلیون فالوور دارد.

گویا مدیران شبکه 3 هم بر روی همین خصوصیت معروفیت او در دنیای مجازی سرمایه‌گذاری کرده بودند و او را به عنوان نقش اصلی در این سریال انتخاب کرده‌اند و فکر می‌کردند فقط دنبال‌کننده‌های صبوری مخاطب این سریال باشند برای آنها کفایت می‌کند!

از طرف دیگر کارگردان سریال هم چهره شناخته شده‌ای است علی مسعودی که بیشتر به "علی مشهدی" شناخته می‌شود، فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه هنر را با نویسندگی تعدادی از آیتم‌های برنامه طنز "ساعت خوش" آغاز کرد. او با حضور در قسمت‌های مختلف برنامه "خندوانه" و اجرای استندآپ کمدی که برگرفته از زندگی واقعی خودش بود در میان عموم مردم شناخته شد.

حال چرا با چنین چیدمانی سریال "آخر خط" چنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد؟ دلیل اصلی آن این است که مدیران شبکه 3 خواسته‌اند بر سر سفره حاضری بنشینند و با استفاده از چهره‌های معروف در زمینه‌های دیگر نگاه مخاطب را به سمت خود بچرخانند.

اساسی‌ترین مشکل سریال آخر خط تکراری بودن سوژه آن است که به شکل‌های مختلفی این داستان را از زمان لیلی با من است (کمال تبریزی) تا به امروز دیده و شنیده‌ایم.  علاوه بر این خط داستانی تکراری و قابل حدس، حتی صحنه‌های بعدی هر قسمت هم نزد مخاطب قابل پیش‌بینی و لو رفته است. به همین دلیل ساده علی رغم تمام شلوغ‌کاری‌های داستانی و تعدد شخصیت‌ها و مکان‌ها باز بیننده هیچ رغبتی به ادامه و پیگیری این سریال ندارد.

اندک دانشی در زمینه مخاطب شناسی و برنامه‌سازی موید این نکته است که موفقیت در یک مدیوم ضمانت تکرار آن در رسانه یا مدیومی دیگر را ندارد و عوامل مختلفی در این راه دخیل هستند.

در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام اساسا شکل ارائه و تولید محتوا بسیار متفاوت است و هیچ گاه نمی‌توان از آن برای رسانه‌ای چون تلویزیون استفاده کرد علی الخصوص با محدودیت‌های مختلف صداوسیما. حال اگر کسی در آن شبکه‌های اجتماعی جذابیتی دارد بیشتر به دلیل موضوع و فرم ارائه شده در آن مدیوم است و اگر همین شخص در رسانه یا مدیوم دیگری آن شاخصه‌ها را نداشته باشد هیچ جذابیتی هم نخواهد داشت. به همین سادگی.

در آخر بی ربط به بحث اما مهم برای زندگی در عصر حاضر باید اضافه کنم لطفا ماسک بزنید.

 

بیشتر بخوانید : 

*سریال‌های «نمایش خانگی» را هم مثل تلویزیون نکنید *فقط «#صاحبخانه خوب»؟ چرا «#بانک خوب»،«#بیمه خوب» نه؟ *پشت‌پردۀ "محکومیت‌سازی" برای عادل فردوسی‌پور لینک کوتاه: asriran.com/0036Aa

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی آخر خط شبکه سه شناخته شد آخر خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند

 سریال‌های ایرانی که در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی پخش می‌شوند، به دلیل بهره‌گیری از بازیگران نام آشنا و محبوب، فیلمنامه‌ها و کارگردانی در ژانرهای مختلف، بیشترین مخاطب را به خود جذب کرده‌اند و  هرسال، بیش از سال پیش دست به تولید سریال هایی با عوامل مجرب و بازیگران چهره و محبوب می‌زنند که امسال نیز با شروع سال جدید چند سریال از جمله «افعی تهران»، «جنگل آسفالت»، «اکازیون» و … توجه مخاطبان را جلب کرد. با پایان رسیدن سریال «گناه فرشته»، سریال «قطب شمال» جایگزین خواهد شد و مخاطبان می توانند این سریال را در شبکه نمایش خانگی دنبال کنند. اما سریال‌های بسیار دیگری نیز در دست تدارک پخش و یا ضبط است که تاریخ دقیقی از پخش آن ها مشخص نیست و فقط گمانه زنی هایی پیرامون آن ها اتفاق می‌افتد.

در ادامه با سریال‌های در صف پخش از شبکه نمایش خانگی و حضور پررنگ بازیگران در این پروژه‌ها آشنا می‌شوید.

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی‌فر، فرهاد آئیش و… در «قطب شمال»

این سریال به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش می‌شود و در واقع جایگزین سریال «گناه فرشته» خواهد شد. این سریال حدود ۱۲ قسمت است ولی تغییر در تعداد قسمت‌های آن دور از ذهن نیست.

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام، بهادر زمانی، مرتضی آقا حسینی، مه‌لقا می‌نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی، آتوسا کلانتری بازیگران سریال قطب شمال هستند.

دیگر عوامل سریال «قطب شمال» نیز عبارتند از سرمایه‌گذار: ماکان آریاپارسا، نویسندگان: حامد افضلی، امین محمودی یکتا، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، تدوین: ژینوس پدرام، طراح صحنه: سعید حسنلو، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، مدیر تولید: مجتبی برهانی‌زاده، مدیر صدابرداری: محمود کاشانی، طراح لباس: مرجان گلزار، طراح گریم: مونا جعفری، ساخت تیتراژ و جلوه‌های بصری: امیر ولی‌خانی، مدیر برنامه‌ریزی: کتایون درخشان، منشی صحنه: مائده رفیعی و عکاس: کیمیا پوراحمد.

داستان سریال «قطب شمال» را می‌توان اینطور تعریف کرد؛ همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه، سهیل مستجابیان، فرشته صدرعرفایی، مجید صالحی، میلاد کی‌مرام و…  در «سوشون»

سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار داستان در مورد داستان زندگی یک خانواده کرد در طول سال‌هایی که پس از جنگ جهانی دوم و قبل از شروع جنگ ایران و عراق در ایران سپری می‌شود، به تصویر کشیده شده است. داستان از دیدگاه دختر جوان خانواده، شاهین روایت می‌شود که شاهد تغییراتی چشمگیر در زندگی خود و خانواده‌اش است. تهیه‌کنندگی این سریال را محمدحسین قاسمی برعهده دارد و فیلمنامه این سریال براساس رمان محبوب «سووشون» نوشته سیمین دانشور، تهیه شده است.

پیش‌تر خبرها حاکی از آن بود، زمان پخش این سریال که گفته می‌شود هر قسمت از آن ۸ میلیارد تومان هزینه داشته است در اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شود اما این اتفاق صورت نگرفت و اعلام شد که سریال هر وقت به پخش برسد، به طور همزمان نیز در برخی کشورهای دیگر به صورت بین‌المللی پخش خواهد شد.

بهنوش طباطبایی در نقش زری سووشون، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه، سهیل مستجابیان، فرشته صدرعرفایی، مجید صالحی، مریم سعادت، میلاد کی‌مرام و… از جمله بازیگران این سریال شبکه نمایش خانگی هستند.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، الناز ملک، کامبیز دیرباز و… در «زخم کاری ۳»

بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم «زخم کاری» به پایان رسیده و پس از طی مراحل فیلمبرداری در فصول و مکان‌های مختلف، برای پخش آماده می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، احتمال می رود که «زخم کاری ۳» در تابستان سال ۱۴۰۳ به پخش برسد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، الناز ملک، کامبیز دیرباز و… در این فصل نیز به عنوان بازیگر حضور خواهند داشت.

«زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان است و سعی کرده است در هر فصل  این سریال، از نمایشنامه هایی مختلفی از جمله «مکبث» ویلیام شکسپیر اقتباس کند. گفته می شود فصل سوم این سریال برگرفته از داستان «ریچارد سوم» اثر ویلیام شکسپیر باشد.

علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان و… در «بلیط یک طرفه»

سریال «بلیط یک طرفه» با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک نمایش خانگی پلیسی معمایی است که در ترکیه اتفاق می‌افتد. این سریال با تنوع ژانر و حضور بازیگران برجسته ایرانی و بین‌المللی، تجربه‌ای جذاب و متفاوت از دنیای پلیسی را ارائه می‌دهد علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، ارکان پتک کایا، لیدا رمضان و… بازیگران این سریال هستند.

به جز بازیگران ایرانی، هنرمندانی از کشورهای ترکیه، لبنان، آمریکا، و ایران هم در این سریال نقش خواهند داشت. البته قبلاً اعلام شده بود که پیمان معادی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این سریال حضور خواهد داشت، اما به دلیل تداخل زمانی با تولید سریال «افعی تهران»، این همکاری اتفاق نیفتاد.

سریال «بلیط یک طرفه» در نمایش خانگی نمایش داده شود، اما زمان پخش دقیق آن هنوز معلوم نیست. گفته می‌شود تعداد قسمت‌های این سریال حدود ۲۰ قسمت و هر قسمت ۴۵ تا ۵۰ دقیقه است.

امین حیایی، نیکی کریمی، شهاب حسینی، لاله مرزبان، میرسعید مولویان و … در «پوکر»

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی این روزها در مرحله فیلمبرداری است. گفته می‌شود این سریال برای ادامه مرحله تولید از سوی پلتفرم شیدا. پخش کننده این سریال نیاز به اعمال اصلاحات دارد.

در این سریال امین حیایی و نیکی کریمی که پیش از این تجربه بازی‌های ماندگاری را کنار هم داشتند، به ایفای نقش می پردازند. همچنین شهاب حسینی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می‌کنند

تا یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های نمایش خانگی به زودی روانه پخش از شبکه نمایش خانگی  شود.

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، امیر غفارمنش، پیمان قاسمخانی و… در «بازنده»

امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده «بازنده» است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه «درمانگر» را در ژانری جنایی و رازآلود ساخته است. «بازنده» دومین تجربه حسین‌پور در این ژانر محسوب می‌شود که این روزها در مرحله پس تولید قرار دارد.

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، الهه اذکاری، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و پیمان قاسمخانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از تدوین: سیاوش کردجان، صداگذاری: حسین ابوالصدق، موسیقی: پیام آزادی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: کامیار شفیع‌پور و عکاس: محمد مهدی دلخواسته. قرار است به‌زودی از تصویرهای دیگر این مجموعه هم رونمایی شود.‌ گفته می شود بازنده بهار سال جاری منتشر خواهد شد.

همچنان زمان پخش این سریال مشخص نیست و اخبار به روز تر متعاقبا اعلام می‌شود.

 پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین در «در انتهای شب» سریال «در انتهای شب» ساخته آیدا پناهنده به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. محمد یمینی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد که در ۹ قسمت ساخته شده است و در سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. آیدا پناهنده و ارسلان امیری نویسندگان فیلمنامه «در انتهای شب» هستند.  پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی «در انتهای شب» را بازی می‌کنند. دیگر عوامل «در انتهای شب» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: رامین کوشا، مدیر طراحی صحنه: محسن شاه‌ابراهیمی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظرفصیحی، سرپرست گروه کارگردانی: روزبه سجادی حسینی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، طراح صحنه: مریم ناظم، طراح لباس: نازنین توسلی، طراح گریم: عباس عباسی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، جانشین تولید: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول کارگردان: حمید شوریده، برنامه‌ریز: ساناز قراملکی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: امید صالحی، مشاور گرافیک: محمدحسین هوشمندی، طراح لوگو: سمیرا امیری. همچنان زمان پخش این سریال مشخص نیست و اخبار به روز تر متعاقبا اعلام می‌شود. رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار ، حامد بهداد و … در «بی عاطفه» سریال «بی عاطفه» به کارگردانی کمال تبریزی، تهیه کنندگی محمدصادق میرکریمی و نویسندگی امیرعباس پیام تازه ترین محصول نمایش خانگی است و این روزها در سکوت خبری جلوی دوربین رفته است.

رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار ، حامد بهداد و… در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند. زمان پخش این سریال مشخص نیست و اخبار به روز تر متعاقبا اعلام می‌شود.

محسن تنابنده، بابک حمیدیان و مریلا زارعی، بهرنگ علوی، پیمان معادی و … در «ازازیل»

سریال «ازازیل» از جدیدترین ساخته های حسن فتحی می باشد که در اواسط مرحله فیلمبرداری است. پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، بابک حمیدیان و مریلا زارعی، بهرنگ علوی، پیمان معادی از بازیگرانی هستند که در سریال «ازازیل» به ایفای نقش پرداخته اند.

برخلاف سابقه و آثار حسن فتحی که در ژانر تاریخی تهیه شدند، از جزئیات «ازازیل» هنوز چیزی در دسترس نیست اما گفته می‌شود، روایتی از دوره معاصر است که در ژانر پلیسی پخش خواهد شد.

البته قرار بود، محسن داوودی در ابتدا کارگردانی آن را برعهده بگیرد که بعد از گذشت مدتی کارگردانی به حمیدرضا قربانی سپرده شد و در نهایت سمت کارگردانی «ازازیل» به حسن فتحی رسید.  حسن خدادادی تهیه کننده این سریال است و  مسعود خاکبازفیلمنامه آن را به نگارش درآورده است.

رضا کیانیان، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌نیا، مهران غفوریان، امیرمهدی ژوله، یکتا ناصر، شقایق دهقان، آشا محرابی، رضا رویگری و… در «بی تو می‌میرم»

سریال نمایش خانگی «بی تو می‌میرم» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی فرشید رئوفی با بازی رضا کیانیان، مهران غفوریان، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی‌ نیا و با حضور جمعی از بازیگران مطرح ایرانی و بین‌المللی در ارمنستان، گرجستان، ترکیه و ایران پخش خواهد شد.

«بی تو می‌میرم» یک تریلر عاشقانه، جاده‌ای و معمایی است که داستان خود را در بستری امنیتی و اطلاعاتی روایت می‌کند.

رضا کیانیان، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌ نیا، الیاس یالچینتاش، الکساندرا، مهران غفوریان، امیرمهدی ژوله، یکتا ناصر، شقایق دهقان، علی اوجی، ثریا قاسمی، فریبا نادری، آشا محرابی، شهین تسلیمی، رضا توکلی، رضا رویگری در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: مجری طرح: فرشید رئوفی، تصویربردار: فرزام گلسفیدی، مدیر تولید: داود باقری، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه: صدرا صدری، طراح لباس: سمیرا دادخواه، تدوین: وحید درویشی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، انتخاب بازیگران: داود باقری، منشی صحنه: سودابه صفری، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر ترکی، مدیر تدارکات: حامد عیدی، صدابردار: میثم یاردیلو، برنامه‌ریز: حمید شوریده، دستیار کارگردان: سعید آهنج، مدیر مالی: ثریا رئوفی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح بدلکاری، امیرحسین خنجری، مترجم زبان استانبولی: مهشید رئوفی.

زمان پخش این سریال به محض مشخص شدن از طریق خبرگزاری صبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، شهاب مظفری، حسین مهری، پژمان بازغی، علیرضا استادی، آیدا ماهیانی و… در «مادرخوانده»

«مادرخوانده» سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی مهدی یاری است.  فصل اول، دوم و سوم سریال «مادرخوانده»، محصول موسسه سرو رسانه پارسیان با ژانر درام، عاشقانه و حضور بازیگران برجسته سینمای ایران یکی از  سریال های زردفیلم امسال خواهد شد. آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، شهاب مظفری، حسین مهری، پژمان بازغی، علیرضا استادی، آیدا ماهیانی، هامون سیدی، مجید نوروزی و ستاره پروین گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «مادرخوانده» داستان جنون یک نسل جوان را به تصویر می کشد و با قصه ای پرتنش جنون یک نسل ناشناخته را روایت می‌کنند. سریال با یک شعار آغاز می‌شود: سال‌هاست که پدرخوانده‌ها در اوج قدرت بودند اما حالا دیگر دوران آن‌ها تمام است و نوبت مادرخوانده‌هاست.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟