Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:17:20 GMT

سرانه بهداشتی و درمانی در شهر پرند افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۳۲۰۲

سرانه بهداشتی و درمانی در شهر پرند افزایش می‌یابد

‍‍‍‍‍‍

فرماندار رباط‌کریم گفت: در راستای خدمت‌رسانی و افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی، با مشارکت بخش خصوصی به‌زودی بیمارستانی مجهز در شهر پرند افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری رباط‌کریم، نظام ملکشاهی بابیان این که در حال حاضر بسیاری از شهروندان پرندی برای روند درمان خود به شهرهای رباط کریم و شهریار می‌روند، درباره کمبود سرانه‌های درمانی شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از شهروندان مشکلات عدیده‌ای در خصوص رفتن به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباط کریم را دارند لذا تمام توان خود را بر این مهم استوار نموده‌ایم تا هرچه سریع ‌تر مزید بر سه درمانگاه خصوصی صابر، سلام و مهر، ساختمان مرکز درمانی دی کلینیک که نیاز به تجهیز دارد را به مرحله بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند ایجاد بیمارستان مجهز در شهر پرند عنوان کرد: در جلسه کارگروه ویژه بهداشت و سلامت خانواده که در روز جمعه 27 تیرماه برگزار شد در خصوص احداث بیمارستان مجهز با همکاری خیران و شهرداری موضوعاتی مطرح و مقرر شد مسئول متولی برابر بند 6 ماده 55 قانون اساسی با حفظ مالکیت در شهر زمین رایگان در اختیار بخش خیران بخش درمان قرار گیرد. ناگفته نماند در شهر پرند، زمینی با کاربری مربوط به بیمارستان نیز تعریف و تعبیه شده و مترصد آن هستیم تا از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای احداث آن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان اینکه در حال حاضر اولویت ما احداث بیمارستان خصوصی در این شهر است، عنوان کرد: چنانچه نتوانیم این مهم را محقق کنیم حتماً دولت به پای کار می‌آید و برای احداث بیمارستان برای ساکنان پرند اقدام خواهد نمود.

ملکشاهی در ادامه درباره روند پیشرفت بیمارستان 96 تختخوابی نیز گفت: بیمارستان 96 تخت خوابی یک بیمارستان خصوصی است که چند مشکل از جمله نبود پارکینگ و تأمین اعتبارات، سدی بر روند احداث آن ایجاد کرده بود که با برطرف شدن دو مشکل فوق، روند اجرایی آن از سرگرفته شده است.

انتهای پیام/ ز

R41362/P41362/S6,60/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۴ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۵ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۶ پنجمین نماینده مردم استان خوزستان به کرونا مبتلا شد ۷ سیر صعودی کرونا در گیلان/ افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد مبتلایان/ همه افراد در معرض ابتلا هستند ۸ استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد مهمترین اخبار استانها رقص کرونا در عروسی‌ها/ آمار فوتی‌ها همچنان رو به افزایش/ خراسان‌جنوبی به وضعیت هشدار رسید وزیر ارشاد: «سه‌شنبه‌های تکریم» از مقام شهدا به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس برگزار می‌شود گلستان|جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس در منطقه جهان‌نما/ اثری از دختر گمشده نیست نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس؛ پرونده ۶ متهم دارد مهمترین اخبار تسنیم رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر پرند رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد