Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی اظهار کرد که چهاردهمین همایش منطقه‌ای و هفتمین همایش ملی مشروطه‌پژوهی با موضوع «استکبارستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی» ۱۴ مرداد ۹۹ به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «تحلیل محتوای استکبار در اندیشه‌های سیاسی»، «ضرورت شناخت استکبار و مبارزه با آن»، «شاخصه‌های ثابت و متغیر استکبار از دوره مشروطه تا عصر انقلاب اسلامی»، «کارنامه ملت ایران در مبارزه با استکبار از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش مردم آذربایجان»، «الهام‌بخشی مردم ایران در صدور مبارزه با استکبار در جهان» از محورهای علمی این همایش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، سایر محورهای علمی و پژوهشی را «استکبارستیزی در سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی)»، «استکبار و منطق آن از منظر قرآن کریم»، «تجلی روحیه استکبارستیزی در ادبیات دوره مشروطه و انقلاب اسلامی»، «نقش رسانه و فضای مجازی در تبیین ماهیت استکبار و مبارزه با آن»، «پیامدهای روحیه استکبارستیزی در تاریخ و ادبیات معاصر ایران از مشروطیت تا گام دوم انقلاب اسلامی» عنوان کرد.

رئیس همایش ملی مشروطه‌پژوهی تصریح کرد: «گرافیک»، «موشن گرافیک»، «مستند»، «عکس»، «نقاشی»، «فیلم» و «انیمیشن» محورهای هنری این همایش است.

جوانپور یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود تا ۱۰ مرداد به دبیرخانه علمی همایش واقع در تبریز، چهارراه باغشمال، سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌شرقی و متقاضیان هنری آثار خود را به دبیرخانه هنری همایش واقع در تبریز خیابان حافظ، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان‌شرقی ارسال کنند.

نشانی مجازی دبیرخانه همایش mashroteh.com است.

انتهای پیام/

167 / 167 عزیز جوانپور دانشگاه آزاد تبریز مشروطه پژوهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عزیز جوانپور دانشگاه آزاد تبریز آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان