Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@01:04:50 GMT

کریم باقری امسال هم باید در پرسپولیس بماند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۳۹۵۳

کریم باقری امسال هم باید در پرسپولیس بماند

به گزارش افکارنیوز،

فرشاد پیوس درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر است، اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوب و یک دستی است که بازیکنان این تیم چند سالی است با هم بازی می‌کنند. پرسپولیس ساختار دفاع و حمله‌اش خیلی خوب و منظم کار می‌کند و همچنین این تیم دارای نیمکت خیلی خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «پرسپولیس می‌تواند از وجود بازیکنان جوانی مثل عبدی و روستایی در آینده بیشتر استفاده ببرد» ادامه داد: این بازیکنان تا الان هم خیلی خوب کار کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد اگر باشگاه به بحث جوانان و تیم‌های پایه اهمیت بدهد می‌تواند مثل باشگاه‌های خارجی از بازیکنان تربیت شده خودش استفاده کند و دیگر به دنبال بازیکن بی‌کیفیت خارجی نرود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس راجع به کسب چهارمین قهرمانی این تیم عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم که پرسپولیس از چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان خواهد شد. پرسپولیس در دفاع و حمله خیلی خوب کار می‌کند و همه ابزار‌ها را برای قهرمانی دارد، مخصوصا هواداران که بزرگترین سرمایه باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آیند.

پیوس در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم مانند لیگ برتر موفق باشد، خاطرنشان کرد: در آسیا شرایط فرق می‌کند و در آنجا باید خیلی با حوصله بازی کرد، چون در آسیا، تفکر‌ها فرق می‌کند و آن‌ها حرفه‌ای هستند و حرفه‌ای امکانات دارند. در آسیا یک تیم باید بتواند از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را ببرد. لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر خیلی فرق می‌کند و پرسپولیس باید در بازی‌ها خیلی جسورانه بازی کنند. البته نباید انتظارات از پرسپولیس بالا برود، چون تیم‌های ایرانی از لحاظ امکانات و پول سطح خیلی کمتری نسبت به تیم‌های آسیایی دارند.

پیوس با اشاره به اینکه عده‌ای معتقدند پرسپولیس از سوی وزارت ورزش حمایت ویژه‌ای برای به قهرمانی می‌شود، عنوان کرد: پرسپولیس یک تیم مردمی است، اما تیم‌های دیگر وقتی نتیجه نمی‌گیرند این صحبت‌ها را به میان می‌آوردند. مربیان یا برخی مدیران با عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان بهانه‌های این‌چنینی می‌آوردند و یا داور را متهم می‌کنند.

وی درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس اضافه کرد: یحیی مربی باتجربه‌ای است که در پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی داشته و موفق شده است. او دانش بالایی دارد و به دلیل اینکه خودش سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده می‌تواند به خوبی تیم را مدیریت کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس همچنین در مورد احتمال انتقال کریم باقری به تیم ملی یادآور شد: من فکر می‌کنم کریم امسال هم باید بماند و به تیم کمک کند. او چند سال مربی تیم بوده و می‌تواند مشاور خیلی خوبی باشد. او سرما و گرمای تیم را چشیده و تداوم حضورش مهم است.

سرمربی چوکای تالش درباره وضعیت این تیم نیز گفت: چوکا بعد از ۲۰ سال می‌خواهد صعود کند. الان در لیگ دسته دوم، ۴ بازی مانده که اگر در این بازی‌ها ٧ امتیاز بگیریم قهرمان می‌شویم و به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال پرسپولیس پیوس یحیی گل محمدی کریم باقری پرسپولیس کریم باقری مربی پرسپولیس فرشاد پیوس خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست