Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:16:11 GMT

احتمال تداوم کلاس‌های آنلاین در کرمانشاه وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۴۰۷۲

احتمال تداوم کلاس‌های آنلاین در کرمانشاه وجود دارد

مجیدیزدان پناه روز سه شنبه ۳۱ تیر ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: اگر در زمان آغاز سال تحصیلی وضعیت ما قرمز باشد تمام‌کلاس ها از طریق شبکه شاد و صدا و سیما برگزار می شود.
وی افزود: اگر وضعیت زرد باشد مدارس به صورت زوج و فرد برقرار است و درس‌های تخصصی حضوری و درس های غیرتخصصی از طریق شبکه شاد ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدان پناه تاکید کرد: با این حال در صورتی که وضعیت سفید در هر یک از شهرستان ها برقرار شود کلاس ها را به صورت عادی برگزار می کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش یادآور شد: صدا و سیما و رسانه ها باید آموزش و پرورش را یاری کنند تا بتوانیم با ترغیب خانواده ها بخشی از کلاس ها را با ظرفیت کمتر برپا کنیم.
یزدان‌پناه افزود: در صورتی که رسانه ها ما را یاری نکنند یک تقابل بین آموزش و پرورش و مردم ایجاد خواهد شد که مانع پیشبرد اهداف می شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام‌ کرد: براساس تحلیل هایی که انجام شده است درصد قابل قبولی از کلاس های آنلاین برگزار شده بازدهی مطلوبی در سطح استان داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بخشی از درصد کم یادگیری در کلاس های آنلاین به دلیل نداشتن گوشی های هوشمند توسط دانش آموزان بود.
یزدان‌پناه در بخش دیگری از صحبت های خود به اجرای پروژه مهر در استان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۴۰۰ نشست تخصصی برای اجرای این پروژه در سطح استان برگزار شده است.
وی افزود: تاکنون در قالب این پروژه حدود ۲ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس محروم استان اختصاص پیدا کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش اعلام کرد: به واسطه اجرای پروژه مهر به دنبال بازگشایی باکیفیت مدارس هستیم به این معنی که هیچ کلاسی بدون معلم برپا نشود.
یزدان‌پناه اعلام کرد: ۶۰ درصد دانش آموزان در دوره ابتدایی تحصیل می کنند که مابقی دانش آموزان در دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در حال تحصیل هستند از این رو باید توجه بیشتری به مقطع دبستان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد مدارس استان دولتی هستند، اظهارداشت: ما در کرمانشاه باضعف و کمبود مدارس غیرانتفاعی روبه رو هستیم؛ هرچقدر بتوانیم مدارس غیردولتی را تقویت کنیم بر میزان کیفیت کلاس های دولتی افزایش پیدا می یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با قدردانی از شهرداری ها برای تلاش در زمینه زیباسازی فضای مدارس گفت: از ارگان های خدماتی تقاضا داریم که در صورت وجود بدهی آب و برق مدارس را قطع نکنند.
یزدان‌پناه با تشکر از مخابرات برای فراهم‌ کردن زیرساخت های برگزاری کلاس های آنلاین‌ گفت: پیشنهاد می‌ کنیم که به منظور تشویق دانش آموزان اینترنت مدارس روستایی به صورت رایگان برقرار شود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۳۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا کرمانشاه مدارس ویروس کرونا کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش کلاس های آنلاین دانش آموزان یزدان پناه کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد

رئیس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد گفت: ۲۷ مدرسه در منطقه «تبادکان» شهرستان مشهد به عنوان وسیع‌ترین منطقه آموزش و پرورش کشور طی مدت ۶ ماه ساخته و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد، محمدحسین عبداللهی در آئین افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای شاهین قلعه در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: وسیع‌ترین منطقه آموزش و پرورش کشور با ۱۵۱ هزار دانش‌آموز در روستاهای بخش مرکزی و مناطق شهری ۲، ۳، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۲ در مناطق پیرامونی و حاشیه‌نشین کلانشهر مشهد خدمات آموزشی می‌دهد.

وی ادامه داد: از ۱۰ آبان سال گذشته تا امروز، یعنی در مدت حدود ۶ ماه، ۲۷ مدرسه کوچک و بزرگ با ۲۱۸ کلاس درس با اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و با ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده است.

رئیس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد ضمن تجلیل از کمک خیران در ساخت مدارس اظهار کرد: همچنین یک استخر، سالن ورزشی و چند زمین چمن در آستانه افتتاح در منطقه تبادکان قرار دارند که به زودی این طرح‌های ورزشی نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد در ادامه این مراسم گفت: در ساخت مدارس به خصوص در مناطق کم‌برخوردار، خیران به شکل گسترده پای کار آمده‌اند.

وی افزود: ممکن است در برخی موارد میزان کمک خیران برای ساخت یک مدرسه کم باشد، اما این مسئله دارای اهمیت نیست، چرا که مهم برکت کمک‌های خیران است.

داوری ادامه داد: ساخت مدارس خیرساز با برکت است، چرا که سرعت اجرای طرح در این گونه موارد بیشتر است و از طرفی مردم به واسطه اینکه مدرسه وقف و خیرساز است در مراقبت از آن توجه بیشتری می‌کنند.

کد خبر 747327

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی