Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکنون مدتی است که نوکیا توسط HMD Global خریداری شده و به این دلیل شهرت گذشته این برند در حال بازگشت است. به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از ساخته شدن یک گوشی مقرون به صرفه دیگر تحت برند نوکیا خبر می‌دهد؛ البته این خبر اصلا برای ما تعجب‌آور نیست.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گوشی مقرون به صرفه جدید نوکیا، این دستگاه هم‌اکنون با نام Nokia TA-۱۲۵۸ شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این دستگاه از صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن اچ‌دی‌پلاس (۱۴۴۰ در ۷۲۰ p) بهره می‌برد و نسبت نمایشگر به بدنه آن ۱۸:۹ است. این بدان معنا است که خریداران باید انتظار حاشیه ضخیمی را در بخش پایینی دستگاه خود یعنی زیر نمایشگر داشته باشند.

این گوشی هوشمند یک پردازنده هشت هسته‌ای نامشخص با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم دارد. همچنین خریداران می‌توانند بین دو گزینه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب کنند، البته هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی از میکرو‌اس‌دی پشتیبانی می‌کند یا قرار نیست این بخش در Nokia TA-۱۲۵۸ پشتیبانی شود.     به روزرسانی‌های آینده گوشی مقرون به صرفه نوکیا
مانند دیگر گوشی‌های هوشمند نوکیا، این مدل خاص نیز با اندروید ۱۰ از پیش نصب شده برای استفاده کاربران عرضه می‌شود، زیرا این دستگاه بخشی از پروژه Android One است. شرکت HMD Global گذشته بسیار خوبی در زمینه عرضه بروزرسانی‌های زمانی‌بندی شده برای دستگاه‌های خود دارد؛ در نتیجه انتظار می‌رود برای نسل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت اندروید ۱۱ عرضه شود.

این پکیج جذاب مقرون به صرفه را، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با توانایی ضبط فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ p. تکمیل می‌کنند. وجود یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی و یک باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپری نیز پیش‌بینی می‌شود.

گوشی Nokia TA-۱۲۵۸ که به احتمال زیاد با نام دیگری به بازار عرضه می‌شود، در سال جاری معرفی خواهد شد. همانطور که در فهرست TENAA مشاهده شد این گوشی هوشمند پس از Nokia X۷۱ که آوریل ۲۰۱۹ در چین عرضه شد، اولین دستگاهی خواهد بود که در این کشور به فروش می‌رسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نوکیا پارسی خبر گوشی نوکیا گوشی هوشمند گوشی مقرون به صرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

تصاویر جدید از وضعیت فرودگاه اصفهان پس از بازگشت تمام پروازها به حالت عادی را در ادامه می بینید.

کد خبر 845488 منبع: ایسنا برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم استان اصفهان

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام