Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:14:51 GMT

استون‌ویلا با برتری مقابل آرسنال به بقا امیدوار شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۴۲۴۳

استون‌ویلا با برتری مقابل آرسنال به بقا امیدوار شد

بامداد چهارشنبه در ادامه هفته سی و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، استون‌ویلا که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند در «ویلا پارک» از آرسنال پذیرایی کرد و در نهایت به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

آرسنال که به تازگی فینالیست جام حذفی شده است با روحیه پا به میدان گذاشت اما گل زودهنگام میزبان که توسط «ترزگه» زده شد، کار تیم تحت هدایت «مایکل آرتتا» را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توپچی‌های لندن برای جبران تلاش زیادی انجام داده و حملات مختلفی را طراحی کردند اما بازیکنان میزبان که نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند به خوبی از دروازه خود محافظت کردند.

استون‌ویلا با این پیروزی به امتیاز ۳۴ رسید و به رتبه هفدهم آمد تا در هفته پایانی به رهایی از سقوط امیدوارتر شود و آرسنال هم ۵۳ امتیازی باقی ماند.

پیش از این نیز، واتفورد در خانه خود مقابل منچسترسیتی با چهار گل شکست خورد.

برچسب‌ها آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است

آرتتا از تحمیل شکست تاریخی به چلسی خوشحال است و این لحظه را غنیمت می‌شمارد.

طرفداری | آرسنال با برتری شیرین 5-0 مقابل چلسی با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی همچنان در صدر جدول باقی ماند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی، توپچی‌ها احتمالا بیشتر از همیشه حسرت شکست دیدار با استون ویلا را خواهند خورد. آرسنال امروز خلاف تجربه قبلی، در ورزشگاه خانگی اجازه خودنمایی به حریفش نداد تا با کسب یک پیروزی بزرگ همچنان به قهرمانی امیدوار باشد. آن‌ها چشم‌انتظار دیدار اورتون - لیورپول و برایتون - منچسترسیتی خواهند ماند تا هفته مهم لیگ برتر تکمیل شود. میکل آرتتا که از پیروزیی شاگردانش شادمان بود، در واکنش اولیه به بازی گفت:

با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بسیار خوشحال هستم. در مورد کلین‌شیت هم خوشحالم چون ثبات تیم را نشان می‌دهد.

 عملکرد فوق العاده ای بود. فکر می‌کنم به صورت گروهی و انفرادی مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی قرار داشت خیلی خوب عمل کردیم، تیمی که قرار بود ما را به چالش بکشد. فکر می‌کنم خیلی خوب پاسخ دادیم. از همان نیمه اول خیلی روان بازی می‌کردیم، با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم و کارها را پیش می‌بردیم. امروز از نتیجه خیلی راضی هستم، برای هواداران ما هم روز عالی‌ای است. بهترین پیروزی ما مقابل چلسی بود؟ تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش است. 

پس از پیروزی بزرگ، در رختکن به بازیکنان آرسنال چه گفتید؟

به آن‌ها برای عملکردشان و اینکه امشب هواداران را خوشحال کردند تبریک گفتم. عملکرد فوق العاده‌ای بود. حالا استراحت می‌کنیم و خودمان رو برای بازی با تاتنهام آماده می‌کنیم.

روحیه تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با این برد بهتر می‌شود؟ 

شما فقط باید لحظه را غنیمت بشمارید، و این لحظه زیبا است. اگر برای نه ماه توانستید این کار را انجام دهید، حالا هم می‌توانید. 

در مورد مائوریسیو پوچتینو که لحظات تلخی را در چلسی تجربه می‌کند. 

در مورد تمام چیزهایی که مائوریسیو پوچتینو پشت سر گذاشته و در حال انجام دادن است، با او احساس همدری می‌کنم. من هم در جایگاه او بوده‌ام. فکر می‌کنم او کار خوبی انجام می‌دهد. وقتی در هفت بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کردم، آن‌ها سزاوار برد در هر بازی بودند. وقتی درباره همدردی و کسی که دوستش دارم و تحسین می‌کنم صحبت می‌کنم، مطمئنا بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.

در مورد مارتین اودگارد؟ 

 ما قبول کرده بودیم که مارتین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آرسنال رشد کند. متقاعد شده بودیم که او می‌تواند چیز خاصی به آرسنال اضافه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟