Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:10:28 GMT

شش غیبت و شش نشست از رسمیت افتاده در شورای فردیس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۵۲۳۵

شش غیبت و شش نشست از رسمیت افتاده در شورای فردیس

رئیس شورای شهر فردیس گفت: ۲۵ لایحه در دستور جلسه شورا قرار دارد و غیبت اعضا در جلسا شورا موجب اختلال در امور شهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سید حسن افتخاریان، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس،  در حاشیه آخرین نشست از رسمیت افتاده شورای شهر فردیس که روز گذشته اتفاق افتاد، به خبرنگار فارس گفت: ۲۵ لایحه در دستور جلسه شورا قرار دارد و غیبت اعضا در جلسا شورا موجب اختلال در امور شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاریان  با تاکید بر لزوم رسیدگی به مصوبات  کمیسیون ها، افزود: علاوه بر اختلال در امور شورا، مصوبات کمیسیون ها نیزبا غیبت اعضا، دچار اختلال شده است. ضمن اینکه هم اکنون فصل کاری شهرداری است و  باید بتواند  امور اجرایی و عملیاتی شهر را دنبال کند که با تعویق در طرح دستور جلسات، فرصت طلایی برای اجرای پروژه ها در آخرین سال اولین دوره مدیریت شهری فردیس از بین می رود.

وی با اشاره به درخواست مرخصی اعضای غایب شورا،  ادامه داد: طبق مصوبه  شورا، جلسات باید  یکشنبه و سه شنبه برگزار شود. همچنین طبق ماده ۹۰ شورا ظرف مدت ۱۰ روزحق دارد نسبت به آرای کمیته تطبیق، اعتراض یا اصرار به رای کند که این غیبت ها، موجب از بین رفتن حق قانونی شورا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: بر این اساس،  اینجانب مرخصی اعضای شورا را نمی پذیرم و موضوع را به دستگاه های نظارتی ارجاع خواهم داد.

وی با بیان اینکه  مرخصی اعضای غایب، امور شورا، شهر و شهروندان را مختل کرده است؛   تاکید کرد: مرخصی اعضای شورا نباید باعث تعطیلی و اختلال در امور شورا باشد، درحالیکه با از رسمیت افتادن جلسات، همه امور شهری و شورا دچار اختلال شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رسمیت شورای شهر نشست لایحه اختلال در امور مرخصی اعضای شهر فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود

ایتنا - یک مطالعه جدید تأیید کرد که ارتباط نزدیکی بین بروز افسردگی مقاوم به درمان و میزان بالای آن در میان بستگان درجه یک وجود دارد.
یک مطالعه جدید تأیید کرد که ارتباط نزدیکی بین بروز افسردگی مقاوم به درمان و میزان بالای آن در میان بستگان درجه یک وجود دارد.

به گزارش ایتنا، این مطالعه نشان داد که بستگان افراد مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان، که به عنوان TRD نیز شناخته می‌شود، 9 برابر بیشتر در معرض ابتلا به آن هستند.

طبق گزارش CNN، افسردگی TRD اغلب به درمان‌های تایید شده مانند روان درمانی و داروهای ضد افسردگی پاسخ نمی‌دهد. پس از اینکه دو دوره داروهای ضد افسردگی مختلف نتوانستند علائم بیمار را کاهش دهند، می توان این نوع از افسردگی را تشخیص داد.

محقق ارشد دکتر چنگ تا لی، استاد کالج پزشکی در تایپه، خاطرنشان کرد که این مطالعه، انتقال ژنتیکی افسردگی مقاوم به درمان را در بین خانواده‌ها و ارتباط آن با سایر اختلالات روان‌شناختی عمده را تایید می‌کند.

اعضای خانواده افراد مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان اغلب دارای انواع دیگری از شرایط بحرانی روانی مانند اضطراب، اختلال دوقطبی، اختلال وسواس فکری-اجباری، یا افسردگی اساسی، اختلال کمبود توجه/بیش فعالی و خودکشی هستند.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • چین: عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی