Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با اشاره به اینکه ۴۸ درصد متوفیان حوادث رانندگی تهران در طول سه ماهه اول امسال مربوط به راکبان موتورسیکلت بوده است، گفت: ۵۶ درصد این افراد در معابر بزرگراهی تردد داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت سرهنگ «احسان موُمنی» روز چهارشنبه با اشاه به افزایش این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزود: حدود نیمی از متوفیان در بازه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال قرار دارند و بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن قوانین و مقررات جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران در پاسخ به این سوُال که بیشترین فراوانی تصادف‌ها در چه معابری به وقوع پیوسته، بیان کرد: ۵۶ درصد آنها در معابر بزرگراهی مانند بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید مدرس، بزرگراه شهید همت به وقوع پیوسته است.

این مقام انتظامی به موتورسوارن توصیه کرد که در هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و در صورت امکان از تردد در معابر بزرگراهی به علت سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کنند.

وی همچنین از راکبان موتورسیکلت در پایتخت خواست در هنگام تردد از منتهی‌الیه سمت راست راه عبور کرده و از حرکت در خط سرعت خودداری کنند.

وی اضافه کرد: موتورسواران در کلیه ساعت‌های شبانه‌روز برای بهتر دیدن و بهتر دیده شدن توسط وسایل نقلیه دیگر، چراغ جلو را روشن نگهدارند و همانند سایر وسایل نقلیه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حوادث رانندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روزهای پیش رو شمال نروید

به گزارش همشهری آنلاین رییس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.
این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.
تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 841058 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال خبر مهم

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب های قدر
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت به دلیل ایام نوروز خلوت است
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید