Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتالانتا با برتری برابر بولونیا در کورس نایب قهرمانی سری A ایتالیا باقی ماند و میلان هم با نمایش عالی ابراهیموویچ در خانه ساسولو پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سی و پنجم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار مهم آغاز شد.

آتالانتا که در کورس نایب قهرمانی قرار دارد برابر بولونیا به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند و حتی کورسوی امیدی برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان که امیدوار به ایستادن در رتبه پنجم است بار دیگر برنده شد و این بار در خانه ساسولو به لطف درخشش زلاتان ابراهیموویچ که در این مسابقه دبل کرد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.

منبع: آنا

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ آتالانتا رقابت های سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو