Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ورزش کارگری خبر داد که ابلاغیه رسمی دستورالعمل اجرایی پویش دوشنبه‌های ورزش و کار از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل استان‌ها ارسال شده است. این ابلاغیه در راستای گسترش فرهنگ ورزش همگانی به ویژه پرداختن به ورزش صبحگاهی در راستای تحقق شعار محوری «ورزش، نشاط، بهره‌وری» در میان جامعه کار و تلاش کشور و بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون کار صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۵۴ قانون کار آمده است: «کلیه کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی موظفند در امر ورزش کارگران بر اساس ماده (۱۵۴) قانون کار جمهوری اسلامی ایران‌ با وزارت کار و امور اجتماعی همکاری نمایند.»

با توجه به عدم اجرای مناسب بخش اعظم آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور در سالیان گذشته، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش کارگری و با همکاری اداره کل امور ورزشی و با موافقت و تاکید معاون فرهنگی و اجتماعی وزارتخانه، این اتفاق محقق شده و با ابلاغ دستورالعمل اجرایی این پویش، بزودی  شاهد اجرای یکی از مهم‌ترین و موثرترین بخش آیین‌نامه خواهیم بود که ورزش صبحگاهی را میهمان محیط‌های کار و تولید کشور خواهد کرد.

ابتکار اجرای پویش دوشنبه‌های ورزش از سوی فدراسیون ورزش کارگری و با تلاش انجمن ورزش‌های همگانی کارگران کشور مطرح و از سال گذشته تا کنون ۱۶ برنامه موفق و تاثیرگذار در سطح کارخانجات بزرگ استان تهران به اجرا درآمده است.

با توجه به استقبال جامعه کارگری و بویژه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و اثرگذاری مطلوب این پویش، فدراسیون ورزش کارگری بر آن شد تا در مرحله بعدی ضمن انسجام بخشی به این برنامه نسبت به تسری این پویش به سایر استان‌های کشور در چارچوب قوانین و مقررات جاری اقدام کند.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش کارگری آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • جشن بزرگ کارگری در میبد