Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از راه‌اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد.

محمدصادق براتی در نشست با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: به نظر می‌رسد در این شرایط دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر از جمله بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌توانند با ارائه راهکارها و تولید محصولات فرهنگی هنری برای کمک به جامعه در جهت جلوگیری از آسیب‌های این حوزه  نقش بسزایی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دقت روزافزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه‌ای، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مقام معظم رهبری نیز طی چندین سال اخیر در گفتمان‌های خود به این موضوع  تاکید داشته‌اند.

براتی تصریح کرد: در شرایط کنونی که همه کشور درگیر ویروس کرونا است و شرایط به گونه‌ای است که محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی وجود دارد، باید فعالان و متولیان حوزه فرهنگی در عرصه فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و سعی کنند بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به سمت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سوق دهند تا بتوانیم با تولیدات فاخر فرهنگی موج جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی را درفضای مجازی ایجاد نماییم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: در طرح راه‌اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌توان از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان نیز برای تولید محتوای فرهنگی استفاده کرد.

بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با هماهنگی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، محتواهای فرهنگی مناسبی برای ایام دهه کرامت در عرصه فضای مجازی تولید نموده و اکنون نیز با فرارسیدن دهه امامت و ولایت بیش از ۳۰ کلیپ فرهنگی متناسب با ایام عید سعید قربان و غدیر خم تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد بین المللی امام رضا ع بنیاد بین المللی امام رضا ع فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود