Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم هم زمان با هفته ازدواج در نشست با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات وام ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: سال گذشته سه هزار ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب وام‌های ازدواج به جوانان در شرف ازدواج پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان قم، این وام از ۳ میلیون برای هر زوج بود که این وام امسال به همت دولتمردان به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته‌است هر زوج جوان در ابتدای زندگی می‌توانند از ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام ازدواج برخوردار باشند که این تسهیلات در کمترین زمان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم  از تامین ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی خبر داد گفت: این جهیزیه از سوی هلال احمر و خیرین در هفته ازدواج در اختیار نوعروسان قرار خواهد گرفت.

منعم افزود: مراحل قانونی مجمع خیرین ازدواج از سال گذشته آغاز شده که با راه اندازی رسمی این مجمع، کمک بسیار زیادی به امر ازدواج به ویژه برای زوج‌های نیازمند خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در ادامه این نشست از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مزدوجان گفت و افزود: ۳۷۰ دوره آموزشی قبل، حین و پس از ازدواج، برای ازدواج موفق جوانان برگزار شده است هم چنین تقویت و گسترش مراکز مشاوره و تقویت و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج و جشنواره‌های متعدد پیرامون ازدواج، در برنامه‌های این نهاد است.

به گفته منعم ، راه اندازی پویش‌های برگزاری یک ازدواج آسان و ساده از مهم‌ترین برنامه امسال در زمینه ازدواج با توجه به شرایط بحران کرونا است

گفتنی است؛ ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج از سوی اداره کل ورزش و جوانان قراراست در هفته ازدواج برگزار شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات وام ازدواج هفته ازدواج جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی مدیرکل ورزش و جوانان هفته ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی