Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:59:23 GMT

گشت هوایی پلیس بر فراز محوطه‌های تاریخی خواف

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۵۹۲۰

گشت هوایی پلیس بر فراز محوطه‌های تاریخی خواف

سرهنگ حسین علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آثار و بناهای تاریخی باعث غرور و افتخار این دیار است و حفاظت و حراست از آنها از اولویت‌های اصلی ما در نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: پیرو اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت افراد سودجو در تعدادی از محوطه‌های تاریخی و نظر به اهمیت موضوع، گشت هوایی بر فراز محوطه‌های تاریخی و تعدادی از بناهای شاخص شهرستان از جمله شهر تاریخی زوزن، آسبادها و مدرسه غیاثیه انجام گرفت که خوشبختانه مورد خاصی مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از برخورد قاطع نیروی انتظامی با قاچاقچیان اشیا تاریخی خبر داد و گفت: نظارت بر اماکن اقامتی، تامین امنیت گردشگران داخلی و خارجی، جلوگیری از خرید و فروش اشیاء عتیقه و رصد موضوعات میراث فرهنگی در فضای مجازی از دیگر اقدامات این نیرو در حفاظت و حراست از آثار تاریخی این شهرستان است.

علیزاده ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرایم، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۰۵ اثر، محوطه و تپه تاریخی، طبیعی و میراث ناملموس شهرستان خواف در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

این شهرستان با مرکزیت شهر خواف در فاصله ۲۷۶ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد خواف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد خواف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران میراث فرهنگی مشهد خواف فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران میراث فرهنگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا