Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجیدیزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : اگر در زمان آغاز سال تحصیلی وضعیت ما قرمز باشد تمام‌کلاس ها از طریق شبکه شاد و صدا و سیما برگزار می شود.

او گفت : اگر وضعیت زرد باشد مدارس به صورت زوج و فرد برقرار است و درس‌های تخصصی حضوری و درس های غیرتخصصی از طریق شبکه شاد ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه افزود: با این حال در صورتی که وضعیت سفید در هر یک از شهرستان ها برقرار شود کلاس ها را به صورت عادی برگزار می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: صدا و سیما و رسانه ها باید آموزش و پرورش را یاری کنند تا بتوانیم با ترغیب خانواده ها بخشی از کلاس ها را با ظرفیت کمتر برپا کنیم.

یزدان‌پناه افزود: در صورتی که رسانه ها ما را یاری نکنند یک تقابل بین آموزش و پرورش و مردم ایجاد خواهد شد که مانع پیشبرد اهداف می شود.

او گفت: براساس تحلیل هایی که انجام شده است درصد قابل قبولی از کلاس های آنلاین برگزار شده بازدهی مطلوبی در سطح استان داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بخشی از درصد کم یادگیری در کلاس های آنلاین به دلیل نداشتن گوشی های هوشمند توسط دانش آموزان بود.

یزدان‌پناه به اجرای پروژه مهر در استان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۴۰۰ نشست تخصصی برای اجرای این پروژه در سطح استان برگزار شده است.

او افزود: تاکنون در قالب این پروژه حدود ۲ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس محروم استان اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: به واسطه اجرای پروژه مهر به دنبال بازگشایی باکیفیت مدارس هستیم به این معنی که هیچ کلاسی بدون معلم برپا نشود.

یزدان‌پناه گفت: ۶۰ درصد دانش آموزان در دوره ابتدایی تحصیل می کنند که مابقی دانش آموزان در دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در حال تحصیل هستند از این رو باید توجه بیشتری به مقطع دبستان داشته باشیم.

او با بیان اینکه ۹۵ درصد مدارس استان دولتی هستند، افزود: ما در کرمانشاه باضعف و کمبود مدارس غیرانتفاعی روبه رو هستیم؛ هرچقدر بتوانیم مدارس غیردولتی را تقویت کنیم بر میزان کیفیت کلاس های دولتی افزایش پیدا می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با قدردانی از شهرداری ها برای تلاش در زمینه زیباسازی فضای مدارس گفت: از ارگان های خدماتی تقاضا داریم که در صورت وجود بدهی آب و برق مدارس را قطع نکنند.

یزدان‌پناه با تشکر از مخابرات برای فراهم‌ کردن زیرساخت های برگزاری کلاس های آنلاین‌ گفت: پیشنهاد می‌ کنیم که به منظور تشویق دانش آموزان اینترنت مدارس روستایی به صورت رایگان برقرار شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس غیردولتی مدارس دولتی دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش یزدان پناه کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ ابراهیمی، هدف از این دیدار را قدرشناسی از این مادر شهیدان در پرورش فرزندانی انقلابی بیان کرد وگفت: علاوه بر تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، در زمره خیران مدرسه ساز نیز قرار گرفته اند و منزل خود را وقف مدرسه سازی کرد تا با فروش آن مدرسه‌ای در شهرستان ساخته شود.
وی افزود: این مادر شهید با ایثار و ازخودگذشتگی، بازهم ثابت کرد که خانواده‌های شهدا همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان این انقلاب هستند.
شهید محمدعلی یزدان، سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه و شهید مهدی یزدان، سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده