Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@11:21:56 GMT

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۱۱۳

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی امروز در برخی مناطق اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز‌های پنجشنبه تا شنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر بارندگی و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان و جنوب فارس و شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، تهران و همچنین ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

همچنین یکشنبه هوای غالب مناطق کشور صاف پیش‌بینی می‌شود طی روز‌های جمعه تا یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

از اواخر وقت دو روز آینده در سواحل دریای خزر وزش باد شدید رخ خواهد داد و همچنین دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این دو روز شرق دریای عمان مواج است، در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته وزش باد شدید همراه با رعد برق رخ خواهد داد.  

 

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواشناسی پارسی خبر سامانه بارشی بارش باران پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ابری همراه با کاهش دما، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت:هوای مازندران روز چهارشنبه ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها
  • باد و باران در راه مازندران است
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل