Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:16:53 GMT

عبور ستاره منچسترسیتی از یک رکورد رونالدو

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۶۶۱

عبور ستاره منچسترسیتی از یک رکورد رونالدو

رحیم استرلینگ ستاره سیتی با دو گل دیروزش برای این تیم موفق شد با 85 گل زده از رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ برتر انگلیس سبقت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در جریان پیروزی 4-0 منچسترسیتی مقابل واتفورد، رحیم استرلینگ ستاره سیتی دو گل به ثمر رساند و با این گلها تعداد کل گلهای خود در لیگ برتر را به عدد 85 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به این ترتیب موفق شد از رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ برتر که 84 گل زده بود عبور کند. ثبت این رکورد برای استرلینگ زمانی جالب می‌شود که بدانیم او بیشتر به عنوان یک وینگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه مهاجم کلاسیک.

 

 

استرلینگ در فصل جاری 19 گله شده و در کنار محمد صلاح به صورت مشترک در رتبه سوم جدول بهترین گلزنان ایستاده. پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال با 20 گل در رتبه دوم قرار دارد و جیمی واردی با 23 گل زده در رتبه اول ایستاده.

 

دو گل استرلینگ که باعث شد او از  آمار کریستیانو رونالدو در انگلیس پیشی بگیرد از این جهت مورد توجه قرار گرفته که استرلینگ هم درست مثل دوران حضور رونالدو در یونایتد، عموما به عنوان وینگر بازی می‌کند و نه مهاجم کلاسیک. در تاریخ لیگ برتر تا کنون تنها 5 بازیکن غیرمهاجم توانسته‌اند رکورد گلزنی بهتری نسبت به استرلینگ ثبت کنند.

 

 

استرلینگ حالا در رده‌بندی کلی گلزنانی که در پستی به غیر از مهاجم بازی کرده‌اند مشترکا به همراه ادن هازارد در رتبه ششم ایستاده. هازارد هم در دوران حضورش در چلسی برای این تیم 85 گل به ثمر رسانده بود.

 

یوونتوس رحیم استرلینگ منچستر سیتی کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس رحیم استرلینگ منچستر سیتی کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته تیم فوتبال النصر در ال‌کلاسیکوی فوتبال عربستان با نتیجه یک بر صفر در خانه الاهلی جده به پیروزی رسید. گل پیروزی‌بخش النصر را کریستیانو رونالدو در دقیقه 68 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:
پاسخ رونالدو به فریادهای هواداران الهلال؛ نام مسی را بلندتر فریاد بزنید!

کریستیانو رونالدو پس از پایان این دیدار با انتشار پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به پیروزی النصر در ال‌کلاسیکو واکنش نشان داد و نوشت: بیایید به پیروزی ها برگردیم! برویم تیم!!!

النصر پس از گذشت 24 هفته از فصل جاری لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 56 امتیاز و اختلاف 9 امتیازی نسبت به الهلال صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224676 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • پیاده‌روی کریستیانو رونالدو به همراه فرزندان در سواحل دریای سرخ در کشور عربستان / فیلم
  • اولین روز کریستیانو رونالدو در مادرید / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی