Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:20:43 GMT

افزایش زمان فعالیت مرکز تعویض پلاک اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۸۳۰

افزایش زمان فعالیت مرکز تعویض پلاک اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حجم گسترده مراجعان به مراکز تعویض پلاک خودرو در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تشکیل صف‌های طویل از شب گذشته، فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو از روز شنبه تا ساعت ۱۷ افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: دو مرکز تعویض پلاک خودرو در استان اصفهان آماده خدمات رسانی به مراجعاندر ساعت خلوت ظهر تا عصر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک خودرو از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ با هدف رعایت حال مراجعان و ارائه خدمات مضاعف با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ساعت کاری این مراکز در سطح استان در روز پنج شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود و مشمول طرح زوج و فرد پلاک خودور نیست.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: نیازی به حضور مالکان خودرو در سحرگاه و ایجاد صف‌های طویل برای تعویض خودرو نیست و مراجع کنندگان می‌توانند با آسودگی خاطر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا ساعت ۱۷ از خدمات این مراکز برخوردار شوند.

کد خبر 4980172

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور محمد رضا محمدی تعویض پلاک ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند بهزیستی مجلس شورای اسلامی مسکن تعویض پلاک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می‌گردد در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان وبا همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا که در اجرای این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد. رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: که خودرو‌های توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت. سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همانند سابق همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی