Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@21:51:52 GMT

باند شبکه جعل و توزیع ارز در مهاباد متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۸۳۱

باند شبکه جعل و توزیع ارز در مهاباد متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و اسکناس خارجی و داخلی در سطح شهرستان مهاباد خبر داد.

«سردار مسعود خرم نیا»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه،  گفت: در اجرای طرح مبارزه جدی با شبکه های جعل و توزیع اسکناس های رایج داخلی و ارزهای خارجی کاراگاهان پلیس آگاهی انتظامی مهاباد پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و رصد جامعه مجرمان حرفه ای و سابقه دار در این خصوص موفق به شناسایی و کشف آنها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه کاراگاهان پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات برنامه ریزی شده موفق به شناسایی شدند،اظهار داشت: شبکه سازمان یافته از جاعلین ارزهای خارجی و اسکناس های رایج داخلی بودند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شبکه موفق به کشف انواع و اقسام دستگاه های پیشرفته جعل اسکناس داخلی و ارزهای خارجی و کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی انواع و اقسام ارزهای خارجی ( دلار، یورو، دینار ) به تعدادیک هزارو۶۶۴ برگ ۱۰۰دلاری،۳هزارو۹۱۷برگ دینار۲۵هزاری کشف کردند

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: بیش از دهها نوع دستگاه مخصوص جعل خارجی ، رنگ ها و انواع کاغذ های مخصوص چاپ کشف و ضبط شد.

سردار خرم نیا افزود در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و ۳ نفر از متهمان به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضائی احاله شد

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارز جعلی مهاباد ارومیه آذربایجان غربی ارزهای خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • قیمت‌های جدید ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه