Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از ایرنا، بررسی فضای توئیتر نشان می‌دهد که پس از گذشت چندروز همچنان رجوی و شبکه تلویزیونی که با هزینه آل سعود اداره می‌شود توسط کاربران توئیتر آماج تندترین حملات قرار دارند و نکته قابل توجه آن هم این است که کاربران ایرانی بدون توجه به علائق سیاسی یا دیگر مولفه‌ها حتی شرایط سنی و  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اظهارات مریم رجوی و اقدام ایران‌اینترنشنال به خاطر دادن تریبون به اعضای گروهک‌های تروریستی را مورد حمله و انتقاد خود قرار داده‌اند و جنایات این گروهک تروریستی را یادآور می‌شوند.
بررسی‌های بخش داده کاوی ایرنا از میان حدود ۸ هزار و ۶۸۷ مطلب پرلایک توئیتری بالای ۵۰ لایک نشان می‌دهد که انتقاد از رجوی و شبکه تلویزیونی اینترنشنال دو مضمون اصلی هستند که با کلیدواژه‌های مریم رجوی و ایران اینترنشنال منتشر شده‌اند.
نتایج داده کاوی در توئیتر
بررسی توئیت‌های ۲۹ تا صبح ۳۱ تیر ماه ۹۸ نشان می‌دهد که کاربران منتسب به طیف‌های مختلف سیاسی که شاید در برخی مسائل اتفاق نظری هم نداشته باشند درباره انتقاد از مریم رجوی و شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال همراه هستند و از هشتگ «مریم رجوی ... خورد» استفاده کرده‌اند.
در این میان برخی از این کاربران با کنار هم آوردن هشتگ اعدام نکنید (مربوط به حکم اعدام سه جوان ایرانی که حکمشان متوقف شده)، با هشتگ مذکور در توئیت خود تلاش کرده‌اند نشان دهند که هیچ نسبتی به این گروهک تروریستی ندارند و تحت تاثیر آنها فعالیت ندارند.

طبق تحلیل بخش داده کاوی در توئیتر، ۶۹ درصد کاربران مختلف از مریم رجوی و اظهاراتش در رسانه ایران اینترنشنال انتقاد کرده‌اند. همچنین برخی از این کاربران از واژگان نامناسبی درباره او و گروه تروریستی منافقین استفاده کرده‌اند. کاربری در این رابطه توئیتی را منتشر کرده است: #مریم_رجوی اینا به ما میگن دیکتاتور! بعد خودشون نمیتونن پاشون رو از پادگانشون بیرون بذارن :))). 
در این میان ۱۹ درصد کاربران هم رسانه ایران‌اینترشنال را محکوم کرده اند و مقصر دانسته و معتقدند که این رسانه با این کار چهره خود را برای ایرانیان نمایان کرد. کاربری در این زمینه نوشته است: مجری ایران اینترنشنال می‌گوید «مجاهدین خلق یک دوره‌ای هم در لیست تروریستی آمریکا و اروپا بوده». الدنگ! آن کسی که باید تصمیم بگیرد مجاهدین تروریست هستند یا نه ما مردم ایرانیم نه آنهایی که پول تو جیبی شما را می‌دهند. از نظر ما این سازمان تروریستی است، شما هم واحد خبری تروریست‌هایید.
این درحالی است که باوجود تلاش سیستمی و بسیار ساختارمند کاربران جریان منافقین در حمایت از رجوی و این گروهک تروریستی، تنها ۴ درصد لایک‌ها در توئیتر توانستند در میان کل لایک ها سهم به خود اختصاص دهند که در برابر دیگر کاربران عدد ناچیزی است. این کاربران البته در توئیت‌های حمایتی خود، اظهارات مریم رجوی در مراسم این گروهک را نشر داده‌اند. شایان توجه است که این حمایت فقط از طرف حساب‌های کاربری متعلق به جریان گروهک تروریستی منافقین است که معمولا کاربری‌هایی جعلی هستند و هویت واقعی ندارند و همین درصد هم گویای همین تعداد فرد نیست. البته این رویکرد سابقه قبلی هم دارد، در همین راستا تارنمای اینترسپت، سال گذشته در گزارشی به افشای هویت جعلی کاربری به نام حشمت علوی پرداخت که مشخص شد به گروهک منافقین مرتبط است و مطالب ضد ایرانی منتشر می‌کند. در واقع این شخص از طرف جناح سیاسی منافقین رهبری می‌شد و هرگز یک شخص واقعی نبود.

منبع: تقریب

کلیدواژه: ایران اینترنشنال گروهک تروریستی مریم رجوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمزارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمزارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به‌طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها ردپای حمایت رژیم صهیونیستی به‌وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به‌وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند