Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان مرکزی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران در راستای تحقق اهداف، عملکرد بانک سینا در زمینه درآمدهای عملیاتی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ایمانی که برای دیدار با همکاران و اطلاع از آخرین وضعیت عملکردی شعب شهر اراک به این شهر سفر کرده بود، گفت: خوشبختانه با پشتکار و جدیت همکاران بانک در ۳ ماهه اول سال جاری شاهد رشد ۱۰ درصدی در حوزه تجهیز منابع بودیم که این امر با وجود شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران که بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد و مراجعات به شعب کاهش یافته بود، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حوزه اعطای تسهیلات نیز با تدوین و اجرای سیاست های اعتباری مناسب و متنوع، همچنین بازاریابی و تعامل خوب همکاران با مشتریان در جهت معرفی بهینه محصولات، شاهد رشد ۸ درصدی عملکردها در ۳ ماهه اول سال هستیم که لازم است مناطق و شعب با تداوم رعایت بهداشت اعتباری و ضوابط و مقررات اعتبارسنجی نسبت به تخصیص منابع جذب شده و ارتقاء سهم بازار بانک، تلاش مجدانه ای داشته باشند.

مدیرعامل بانک سینا در عین حال تاکید کرد: آنچه می تواند به جهش در عملکردها به ویژه کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک کمک کند، توسعه خدمات غیرمشاع و برنامه ریزی و هدفگذاری برای تحقق اهداف این بخش است. با امکاناتی که بانک سینا در زمینه ایجاد و توسعه زیرساختها و بسترهای الکترونیک انجام داده و همچنین ظرفیت و پتانسیل واحدها و شعب ارزی، این امر دور از دسترس نیست.

دکتر ایمانی با بیان آنکه آنچه که حاصل شده، نتیجه ی زحمات همکاران شعب و باجه‌ها به عنوان نقطه اتصال بانک با جامعه هدف است، اظهارداشت: امیدوارم با تکمیل زیرساخت ها و اصلاح شاخص های مهم بانکی چون کفایت سرمایه و اصلاح ساختار، شاهد تداوم و تثبیت روند سودآوری و درآمدزائی بانک سینا باشیم.

گفتنی است در این سفر معاونین «شعب و مناطق» و «مهندسی و پشتیبانی» و مدیران «امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی»، «بازرسی» و مدیر منطقه مرکزی، لرستان و قم نیز حضور داشتند و مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد

بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیریتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی