Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلستان- رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تیم های ویژه پلیس آگاهی استان به همراه نیروهای پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر ناجا با استفاده از سگ های جسد یاب به صورت شبانه روز در جستجوی کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات «جهان نما» در شهرستان کردکوی هستند.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تیم های ویژه پلیس آگاهی استان به همراه نیروهای پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر ناجا با استفاده از سگ های جسد یاب به صورت شبانه روز در جستجوی کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات «جهان نما» در شهرستان کردکوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی مروتی افزود:پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات خود در این راستا اقدام کرده و به محض روشن شدن ماجرا، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

پنجشنبه ۱۴ تیرماه «سها رضانژاد» به همراه گروهی از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر بازنگشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سها رضا نژاد شهر کردکوی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است