Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی گفت: تعطیلی تالارها و رستوران‌ها باعث کشیده شدن مراسمات عروسی در سایر فضاها شده که خطر شیوع کرونا در آن فضاها بسیار بیشتر است. - اخبار استانها -

مهدی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به بسته بودن چندماهه تالارهای پذیرایی در تمام نقاط کشور و استان خراسان شمالی و تأثیر آن در رکود اقتصادی اظهار داشت: مراسمات عروسی و سایر اجتماعات مردم زمینه درآمدزایی چندین صنف دیگر را فراهم می‌کند که این روزها به علت شیوع کرونا بسیاری از این صنوف تتعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته بودن تالارهای پذیرایی در مراکز استان‌ها و سایر شهرستان‌ها باعث شده مراسمات عروسی در فضاهای خانگی و سایر فضاها برگزار شود که نمونه آن در یک روستا در محیطی بسیار کوچک یک عروسی با 1000 نفر برگزار شد و این برای شیوع ویروس کرونا بسیار خطرناک‌تر است.

توصیه مسئولان اردبیل به خودداری مردم از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم/ مردم رعایت نکنند محدودیت‌ها را تشدید می‌کنیمرقص کرونا در عروسی‌ها/ آمار فوتی‌ها همچنان رو به افزایش/ خراسان‌جنوبی به وضعیت هشدار رسیدگزارش| عروسی به صرف کرونا / گلایه شاهرودی‌ها از برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط بحرانی کرونا + فیلم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی تصریح کرد: درباره سایر صنوف نیز تصمیم آنی برای تعطیل کردن صنوف واقعا چاره‌ساز نیست. اینکه فقط برخی از اصناف را تعطیل کنیم و بدون مطالعه این موضوع را اعلام کنیم که با تعطیلی این صنوف شیوع کرونا کمتر می‌شود به نظر ما قابل قبول نیست.

امیدوار با اشاره به ورشکستگی و بسیاری از اصناف و ضرر مالی بسیار زیاد اصناف مختلف در کشور به واسطه این تعطیلی‌ها٬ گفت: وام مربوط به اصناف برای ضرر ناشی از کرونا تنها برای 20 درصد اصناف تخصیص یافته و مبلغ آن هم بسیار کم و ناچیز است. بسیاری از اصناف با مشکل مواجه شده و کاسبی خود را جمع کردند.

وی در پایان با درخواست از مسئولان استان٬ گفت: تقاضای ما از مدیران بخش‌های مختلف دولت این است که مطالعات دقیقی روی تعطیلی‌ها انجام دهند و اگر تعطیلی‌ها واقعا چاره ساز است انجام دهند و اگر نیست این را بدانند که اصناف با رعایت بیشترین پروتکل‌های بهداشتی٬ مانع شیوع کرونا می‌شوند.

انتهای پیام/311/ت

R7719/P/S6,55/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... دادستان مرکز استان گلستان: با کسانی که مجالس عروسی و عزا برگزار کنند برخورد می‌شود گزارش ویدئویی‌| یکه‌تازی کرونا در ارومیه/ عروسی و عزا به قیمت جان مردم/ چرا جلوی برگزاری مراسم‌ها گرفته نمی‌شود عروسی روند ‌ابتلا به کرونا را در فارس صعودی کرد/ گلایه شیرازی‌ها از برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی‌‌+ فیلم‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دادستان مرکز استان گلستان: با کسانی که مجالس عروسی و عزا برگزار کنند برخورد می‌شود گزارش ویدئویی‌| یکه‌تازی کرونا در ارومیه/ عروسی و عزا به قیمت جان مردم/ چرا جلوی برگزاری مراسم‌ها گرفته نمی‌شود عروسی روند ‌ابتلا به کرونا را در فارس صعودی کرد/ گلایه شیرازی‌ها از برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی‌‌+ فیلم‌ واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۴ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۵ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم ۶ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۷ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۸ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت مهمترین اخبار استانها دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد گزارش ویدئویی| ناگفته‌هایی از رشادت‌های فرمانده جوان جبهه مقاومت/ نبرد دیدنی شهید حسین‌پور با داعش گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز / باغدار موفقی که بازار ‌فلفل دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ لبنان| طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مراسمات عروسی خراسان شمالی عروسی و عزا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری اقتصادی و فرهنگی کره شمالی و بلاروس 
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها