Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان جلسه بررسی زمینه‌های همکاری‌های جهاد دانشگاهی لرستان و اداره کل ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

نشست دکتر سید علی نادر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با مهندس علی‌اکبر باقری، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با هدف بررسی زمینه‌های همکاری، در سالن جلسات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه باقری مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت:  موضوع نقشه‎های کاداستر تشویق و ترغیب مردم جهت تعویض اسناد مالکیت از اهمیت به سزایی برخوردار بوده که در این بخش باید بررسی کنیم چگونه می توانیم از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری بیان کرد: آمادگی کامل برای تعامل بیشتر با جهاد دانشگاهی لرستان در زمینه‌های مختلف در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان وجود دارد.

در ادامه این نشست، دکتر سید علی نادر دهقانی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با ارائه گزارشی  از حوزه فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های علمی و فناوری، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بیان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در جهاد دانشگاهی آمادگی اجرای پروژه تهیه نقشه عرصه املاک یا پذیرش مسئولیت عامل چهارم آن را داریم.

دکتر دهقانی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی آمادگی کامل همکاری در زمینه‌های مختلف با سازمان ثبت اسناد و املاک را دارد، اظهار کرد: همچنین می‌توانیم با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای جهاد دانشگاهی در بحث تشویق مردم به اخذ اسناد مالکیت خود همکاری متقابلی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه‌ همکاری جهاد دانشگاهی و ثبت اسناد و املاک پس از برگزاری نشست‌های بعدی منعقد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان ثبت اسناد و املاك جهاد دانشگاهی لرستان کل ثبت اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم