Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «اتوپیای آمریکایی» نسخه سینمایی یک تئاتر به همین نام مرتبط به دیوید برن است.

این فیلم در نخستین شب چهل و پنجمین دوره جوایز بین المللی فیلم تورنتو، به نمایش گذاشته خواهد شد.

این دوره از این رویداد کانادایی متفاوت از ۴۴ دوره قبلی برگزار خواهد شد؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ترکیبی از یک رویداد فیزیکی و مجازی خواهد بود و بسیاری از استودیو‌ها شخصاً اعلام کرده اند به دلیل شرایط سخت سفر در طول همه گیری ویروس کرونا، نمی‌توانند در این دوره حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئاتر «اتوپیایی آمریکایی» زمانی که در سال ۲۰۱۹ روی صحنه برادوی بود، بلیت فروشی خوبی داشت و تا فوریه ۲۰۲۰ به دلیل استقبال زیاد اجرا می‌شد. اسپاک لی تولید فیلم سینمایی آن را هم آغاز کرده است و این فیلم پاییز امسال از سوی HBO پخش خواهد شد. این فیلم در تاریخ ۱۰ سپتامبر در جشنواره تورنتو همزمان با انتشار در شبکه‌های کابلی به نمایش گذاشته خواهد شد.

از اسپایک لی اخیراً فیلم سینمایی «پنج خون» از سوی نتفلیکس منتشر شد که تحسین‌های زیادی را به همراه داشت. او برای فیلم سینمایی «کلنزمن سیاه پوست» محصول سال ۲۰۱۸ جایزه اسکار بهترین نویسندگی را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سینمایی به عیادت هنرمندان رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در نخستین روز کاری سال جدید به عیادت سعید راد بازیگر نام آشنا و قدیمی کشور رفت که از مدتی پیش بر اثر شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده است.

رییس سازمان سینمایی همچنین طی تماس تلفنی با چند هنرمند بیمار از جمله محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن تبریک سال نو، در جریان روند درمان این هنرمندان قرار گرفت.

کد خبر 6062373 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • رییس سازمان سینمایی به عیادت هنرمندان رفت
  • نوشته روی شیشه یک مغازه قنادی ایرانی در تورنتو سوژه کاربران شد + عکس