Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرعباس از پاکسازی و آغاز طرح زیباسازی ورودی‌های شمالی و شرقی شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه بازدیدی که با همراهی جمعی از مدیران عمرانی، خدمات شهری و شهرداری منطقه یک برگزار شد، اظهار کرد: کار پاکسازی و زیباسازی ورودی های شهر بزودی آغاز ‌می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی این بخش‌ها تهیه شده و آماده اجرا است، افزود: در مرحله نخست، ورودی‌های شمالی(از سمت حاجی‌آباد) و شرقی(از سمت میناب) پاکسازی شده و اقداماتی در راستای زیباسازی این معابر انجام می‌شود.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: برای انجام این طرح هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های مربوطه نیز صورت گرفته و طی روزهای آتی شاهد آغاز اقدامات اجرایی آن هستیم.

امینی‌زاده تصریح کرد: ساخت المان، ایجاد فضای سبز مناسب، کاشت نخل، جدول‌گذاری و غیره، جزء اقداماتی است که در طرح ساماندهی ورودی‌های شهر مدنظر قرار گرفته است.

این مسؤول تاکید کرد: با توجه به موقعیت بندرعباس در عرصه گردشگری، اقتصادی و تجارت ساماندهی و زیباسازی سیما و منظر ورودی‌های شهر ضروری است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس پاکسازی زیباسازی خدمات شهری امینی زاده شهردار بندرعباس ورودی های شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم) آتش‌سوزی یک پمپ بنزین در کرمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی در بازار بندرعباس