Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:51:01 GMT

پمپئو درباره مذاکرات ضد ایرانی در انگلیس توضیح داد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۱۷۹

پمپئو درباره مذاکرات ضد ایرانی در انگلیس توضیح داد

به گزارش خبرگزاری مهر، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، در توضیح سفر خود به انگلیس در توئیتر نوشت: توقفی عالی در لندن جایی که ما بر اهمیت روابط ویژه آمریکا و انگلیس تاکید کردیم. در حالیکه کشورهای ما به تقویت روابط نزدیکی که دارند، ادامه می دهند در مواجهه با مسائل کلیدی بین المللی بویژه در این زمان پرچالش با هم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف بعدی کپنهاگ خواهد بود. 

پمپئو که روز گذشته به انگلیس سفر کرده بود، در دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور درباره لزوم تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که در مهرماه سال جاری به پایان می رسد رایزنی کرد.

کد خبر 4980443 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مایک پمپئو ایالات متحده آمریکا انگلیس ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا عربستان سعودی سوریه ایران فلسطین دونالد ترامپ روسیه امارات متحده عربی لبنان ترکیه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان

سفیر ایران در کابل در دیدار با وزیر خارجه حکومت طالبان ابراز امیدواری کرد جریان آب هیرمند به سیستان تداوم یابد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل و «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با یکدیگر پیرامون تحولات منطقه‌ای، تقویت روابط و سایر موضوعات دو جانبه گفتگو کردند.

متقی در این دیدار روابط دو کشور را دوستانه و مثبت ارزیابی کرد و خواهان گسترش هر چه بیشتر روابط در تمام عرصه‌ها شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه حکومت طالبان، کاظمی قمی از موضع افغانستان در مقابل تجاوزات آشکار رژیم صهیونستی در غزه و محکومیت حمله به کنسولگری ایران ‏در دمشق سپاسگزاری کرد.

اطلاعیه افزود کاظمی قمی از رفع موانع برای رسیدن آب هیرمند به سیستان قدردانی کرد، آب را عاملی مهم در گسترش روابط دو جانبه قلمداد نموده و ابراز امیدواری کرد جریان آب تداوم یابد.

رایزنی کاظمی قمی با وزیر خارجه پاکستان درباره وضعیت افغانستانکاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندطالبان: به معاهده حقابه ایران متعهد هستیم در صورتی که آب باشد

متقی نیز اظهار داشت امسال بارندگی خوبی در افغانستان صورت گرفته و پس از چند سال خشکسالی آب به پایین دست هلمند در ولایت نیمروز و نیز سیستان جاری شد.

این دیدار با تأکید بر گسترش بیشتر روابط حسنه بر اساس اصول حسن همجواری وهمسایگی نیک در فضای دوستانه پایان یافت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان