Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه برداری هیات تهران یک سال است که درگیر برگزاری یک انتخابات است و هنوز هم داره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون وزنه برداری به توافق نهایی نرسیدند تا هر چه زودتر وزنه برداری پایتخت از بلاتکلیفی خارج شود.

به گزارش ایسنا، هیات وزنه برداری تهران یک سال است بلاتکلیف مانده و هنوز توافق بین اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون وزنه برداری برای برگزاری انتخابات حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری انتخابات یک هیات پیچیدگی زیادی ندارد اما جالب این است که در همین یک سال هم تغییر سرپرست و هم باطل شدن انتخابات را شاهد بوده‌ایم.

مرداد سال پیش، دوره ریاست تورج فرهادی رییس هیات تهران به پایان رسید و پس از آن نادر شاملو به عنوان سرپرست تعیین و ثبت نام کاندیداها هم انجام شد اما پس از پایان ثبت نام‌ها، فدراسیون وزنه برداری ایراد قانونی به سرپرست گرفت و این در حالی است که خود رییس فدراسیون وزنه برداری حکم شاملو را صادر کرده بود. پس از آن سرپرست هیات تغییر کرد و رضا خرم جایگزین و ثبت نام‌ها نیز باطل شد و قرار شد سرپرست جدید دوباره ثبت نام‌ها را انجام دهد.

با وجود اینکه ثبت نام از کاندیداها حدود دوماه است انجام شده اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست و این بار به نظر می‌رسد مسئله سر  انتخاب اعضای مجمع باشد. نکته مهم در این میان است وزنه برداری تهران با مشکلات بزرگی چون نداشتن سالن تمرینی مناسب، تجهیزات استاندارد و حتی نبود پشتوانه و استعداد مواجه  است اما اکنون یک سال است اداره کل  و فدراسیون درگیر برگزاری یک انتخابات هستند.
مهدی صباحی دبیر مجمع انتخابات هیات وزنه برداری تهران در مورد بلاتکلیفی این انتخابات به ایسنا گفت: اسامی شرکت کنندگان را تهیه کرده بودیم که ابتدا اختلاف نظرهایی بود. در نهایت هفته گذشته، لیست جدید را با اداره کل  هماهنگ کردیم و اسامی که باید از طرف اداره کل تهران  تعیین می‌شد را وارد کردیم و یکی، دو اسم هم فدراسیون تعیین کرده بود که قبول کردیم. لیست را برای فدراسیون ارسال کردیم اما هنوز خبری نشده است البته از طرفی شیوع ویروس کرونا هم شدت پیدا کرد و تعطیلی باشگاه‌ها نیز مزید بر علت شد. درست است که مسئله انتخابات کند پیش رفت و باید زودتر از این انجام می‌شد. 

او در پاسخ به این پرسش که مصطفی جوادی مگر ساکن کرج نیست و چگونه در انتخابات هیات تهران حضور دارد، گفت:  یک موقع ساکن کرج بود اما الان تا جایی که اطلاع دارم در تهران ساکن است. حتی جوادی دو مرتبه در قهرمانی کشور سال  ۹۶ و ۹۷ در تیم تهران وزنه زد.

لیست اعضای مجمع که به فدراسیون ارسال شده است:
*علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری
*رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران
*نماینده ورزشکاران: علی داودی ، میر مصطفی جوادی  و پوپک بسامی
*نماینده مربیان مرد: محمد حسین برخواه 
*نماینده مربیان زن: سارا آذری (پیشنهاد فدراسیون)  که در لیست جدید فریبا عزیزی جایگزین شد و باید دید فدراسیون موافقت می کند یا خیر.
*نماینده داوران مرد: مصطفی حمت پور (پیشنهاد فدراسیون) در لیست جدید حسین حاج میرزا جایگزین شده و باید دید فدراسیون موافقت می‌کند یا خیر.
*نمانیده داوران زن: زهرا خراسانی 
*نماینده باشگاه ها:رضا رحمانی (پیشنهادفدراسیون ) داره کل در لیست جدید  نام محمدی را جایگزین کرده است.

*جمشید جندقی رییس هیات رباط کریم
*جمشیدباری پور رییس هیات شمال شرق
*صادقی رییس هیات جنوب غرب
*حسن احمدی منش رییس هیات شهریار
*رسول ونبینی رییس هیات اسلامشهر

انتهای پیام           

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری تهران فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری تهران رییس هیات لیست جدید اداره کل ثبت نام یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم

اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران