Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:04:13 GMT

ابتلای پنج عضو جامعۀ مطبوعاتی اصفهان به کرونا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۵۱۳

ابتلای پنج عضو جامعۀ مطبوعاتی اصفهان به کرونا

ایسنا/اصفهان مدیر خانه مطبوعات اصفهان با تائید خبر ابتلای پنج تن از اهالی رسانۀ این شهر به کرونا گفت: با پیگیری‌های انجام شده، اعضای خانه مطبوعات اصفهان از امروز می‌توانند با مراجعه به مجتمع مطبوعاتی لاله، به‌صورت رایگان تست کرونا بدهند و از سلامت خود اطمینان حاصل کنند.

امیراحمد زندآور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه پنج نفر از جامعۀ مطبوعات اصفهان به کرونا مبتلا شده‌اند اما خوشبختانه وضعیت عمومی آن‌ها خوب است و تنها حال یک نفر از آن‌ها به خاطر کسالت زمینه‌ای خوب نبود که با دستور ویژۀ ما برای پیگیری و مراقبت ویژه بحمدالله وضعیت ایشان نیز رو به بهبودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای یک طرح غربالگری ویژه اعضای خانه مطبوعات اصفهان نیز خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده در خانه مطبوعات و به جهت اهمیتی که برای سلامتی خبرنگاران قائلیم، با یک آزمایشگاه قرارداد بستیم و آن‌ها از امروز در مجتمع مطبوعاتی لاله مستقر می‌شوند تا از اهالی رسانه تست کرونا بگیرند.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان یادآور شد: هزینه انجام این تست حدود ۶۰ هزار تومان بود اما رایزنی‌هایی را انجام دادیم تا ۳۰۰ عضو خانه مطبوعات به‌صورت رایگان بتوانند از این امکان بهره‌مند و از سلامتی خود مطمئن شوند؛ بااین‌حال اگر تعداد کمی از خبرنگاران غیر عضو خانه مطبوعات هم مراجعه کردند، سعی می‌کنیم به سینه آن‌ها دست رد نزنیم.

زندآور، در پاسخ به این سؤال که آیا درخواست تدوین پروتکل ویژه‌ای برای خبرنگاران از سوی خانه مطبوعات به ستاد مبارزه با کرونا داده‌شده یا خیر، توضیح داد: در بحث کرونا ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و نمی‌توانیم به‌صورت طیفی عمل کنیم. تنها پیشنهادات داده‌شده را به ستاد مبارزه با کرونا منتقل می‌کنیم تا آن‌ها تصمیم لازم را در این خصوص بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه هر فرد خود باید نسبت به رعایت مسائل بهداشتی کوشا باشد، گفت: اگر به‌صورت عمومی دستوری مبنی بر لغو تجمعات از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر شود، ما ملزم به رعایت آن هستیم و حتماً نشست‌های خبری و... را لغو خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خبرنگار ویروس کرونا خانه مطبوعات تست کرونا خانه مطبوعات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در حالی به مصاف برابر ذوب‌آهن پا می‌گذارد که عملکرد شاگردان محمد ربیعی در خانه و بیرون از خانه کاملا متفاوت بوده است. آنها هر چقدر در خانه شکست خورده‌اند، در بیرون از خانه جبران کرده‌اند و نمونه آن پیروزی پرگل و تحقیرکننده تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بود که موجبات پایان کار پاکو خمس در تبریز را فراهم کرد.

این در شرایطی است که سپاهان با اندیشه کسب سه امتیاز پا به مسابقه خواهد گذاشت و سبک بازی مورایس و شاگردانش کاملا منطبق با فلسفه ذوب آهن خواهد بود که با اندیشه استفاده از ضدحملات وارد زمین می‌شود.

مصاف برابر ذوب آهن یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای فصل سپاهان است که باید دید در پایان ذوب آهن موفق می‌شود که در بیرون از خانه نتایج درخشانی کسب کرده و بهترین تیم لیگ از این حیث است یا سپاهان که روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و به سه امتیاز دربی دل بسته است.

دیگر خبرها

  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا