Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزاری دهمین سال متوالی کنگره بین‌المللی امام‌سجاد‌(ع) را نشانگر ارادت‌، ایمان و پشتکار مردم و مسئولان این استان به ائمه اطهار علیهم‌السلام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام‌‌سجاد(ع) در استان هرمزگان با توجه به تأثیر برگزاری این کنگره بر فضای معنوی استان گفت: ارادت مردم به امامان بزرگوار و حرکت در راستای اشاعه فرهنگ مبین اسلام به‌ویژه برگزاری و میزبانی این کنگره به‌طور مکرر، آبرو و حیثیت معنوی  استان هرمزگان را ارتقا داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان  تبیین و ترویج معارف صحیفه سجادیه را از وظایف و رسالت مهم نخبگان علمی و دانشگاهی دانست که باید با همه ظرفیت‌های علمی، مذهبی و اجرایی در برگزاری آن سهیم و کوشا باشند.

این مسئول دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان این آمادگی را دارد تا از تمام ظرفیت‌های خود در راستای بهتر و پربارتر برگزارشدن این کنگره استفاده کرده و برای ارتقای کیفیت آن کوشا باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: اینکه در دهمین سال با‌ توجه به شرایط کرونایی با حفظ رعایت مسایل بهداشتی به‌فکر تداوم این برنامه مهم باشیم، همه باید به کمک این ستاد بیایند تا آثار و تولیدات فاخری در بستر فضای مجازی منتشر شود.

کامرانی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به مطالعه و عمل به صحیفه سجادیه به‌ویژه بین دانشجویان، تصریح کرد: فرمان‌های گهربار ولی امر مسلمین وظیفه مجموعه دانشگاهی را در قبال این گنجینه ارزشمند سنگین‌تر کرده و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان با تمام ظرفیت در دهمین کنگره در کنار ستاد برگزاری خواهد بود.

وی عنوان کرد: معاونت فرهنگی، گروه معارف، دفتر نهاد رهبری، بسیج دانشجویی و استادان، هیئت اندیشه‌ورز دانشگاه و سامانه‌های فضای مجازی دانشگاه آزاد بندرعباس و استان هرمزگان  از جمله ظرفیت‌هایی هستند که می‌تواند به تقویت کنگره کمک قابل توجهی کند.

این استاد دانشگاه نشر تولیدات و آثار کنگره بین استادان و دانشجویان را یکی دیگر از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی  برشمرد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد بندرعباس کنگره امام سجاد احسان کامرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان کنگره بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست