Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران نمونه جبهه مردمی موفق است که در خدمت به مردم جهادی عمل کرده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران و در جمع مسئولان و مدیران این قرارگاه، گفت: مشخصه بارز این مجموعه و رمز موفقیت و تاثیرگذاری آن، مردمی بودن آن است که باید این مردمی بودن همچنان حفظ شود و توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شرایط امروز جامعه و نگرانی هایی که از تداوم گسترش کرونا برای مردم ایجاد شده، تاکید کرد: کرونا ویروس به ظاهر ریز و کوچکی است اما امروز تقریبا" همه دنیا را درگیر خود کرده و بسیاری از کشورها از مواجهه با آن عاجز هستند اما در ایران به دلایل مختلف ازجمله حساسیت بالای رهبری معظم انقلاب و مسئولان و همراهی مردم ازجمله نیروهای مردمی، جهادی و انقلابی، در وضعیت بهتری نسبت به دنیا هستیم اما این وضعیت در ماه گذشته متاسفانه مقداری عادی شد و تلفات را بیشتر کرد.

تقوی بر ارتباط مستمر این قرارگاه با ستاد مدیریت کرونا تهران تاکید کرد و افزود: هم افزایی و همراهی دستگاه های دولتی، مجموعه های مردمی و انقلابی و جهادی می تواند همانند دوران دفاع مقدس تلاش ها را هدفمند، موثر و هم افزا کند بنابراین حتما" با مجموعه های قانونی مانند وزارت بهداشت، وزارت کشور، استانداری و ستاد کرونا همراهی داشته باشید و آنان نیز با شما همراهی جدی باید داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و فرصت این ایام برای توسعه معنویت و فرهنگ مدلی و مواسات بر تلاش همه جانبه برای بهره گیری از ظرفیت این ایام در کمک هرچه بیشتر به گرفتاران و نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: این گونه که از شواهد پیداست کرونا فعلا" وجود دارد و به زودی هم قصد رفتن ندارد بنابراین همه ما مکلفیم سبک زندگی در ایام کرونا را به مردم بیاموزیم و از ظرفیت های مختلف و بسیج همه امکانات برای این امر استفاده کنیم.

حجت الاسلام تقوی بر لزوم دیدار مستمر با خانواده شهدای مدافع سلامت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار در این وضعیت تاکید کرد و گفت: بسیار سخت است خانواده ای عزیزی را از دست بدهد و حتی مجال سوگواری پیدا نکند بنابراین شما با برنامه ریزی و نوآوری در این مسئله ورود کنید و موجبات تسلای خاطر داغداران خاصه خانواده شهدای سلامت را فراهم کنید.

وی با اعلام حمایت مجمع نمایندگان تهران از این قرارگاه بر تداوم جلسات و همراهی های آنان با این مجموعه تاکید کرد.

در این نشست حجت الاسلام حمید رضا دانایی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهر تهران و دبیر قرارگاه مدافعان سلامت تهران گزارشی از تشکیل قرارگاه در موج اول کرونا در اسفندماه تا کنون ارائه و بخش هایی از تلاش های جهادگران مردمی را تشریح کرد.

وی افزود: از اسفندماه تا خرداد ماه در مناطق 22گانه تهران و محلات مختلف گروه های مردمی با ظرفیت و توان خود و همراهی و هم افزایی با نهادهای متولی، گام مهمی در توزیع محلول های ضدعفونی، ماسک، سالم سازی محیط های عمومی، همراهی با مردم و خانواده های آسیب دیده، کمک به خرید مایحتاج مردمی، رزمایش همدلی و مواسات و توزیع اقلام غذایی در قبل و بعد از ماه مبارک رمضان و کارگاه های تولید اقلام بهداشتی برداشتند که این روند همچنان ادامه دارد.

 دانایی تاکید کرد: در موج دوم انشاء الله طی روزهای آتی طرح هرمحله یک موکب شامل غرفه های سنجش سلامت، توزیع اقلام بهداشتی، مشاوره و کارهای فرهنگی با کمک نیروهای مردمی در 354 محله شهر تهران انجام خواهیم داد.

وی افزود: این فعالیت ها تماما" مردمی و با کمک های خیرین و شبکه های مردمی انجام می شود و انشاء الله در ماه محرم هم تداوم خواهد داشت.

در این جلسه همچنین مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان تهران، مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد تهران، مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان تهران، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تهران، مسئول امور استان های سازمان هنری سینمایی اوج، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گزارش هایی از تلاش های مجموعه های خود در قالب فعالیت های قرارگاه مدافعان سلامت تهران ارائه و راهکارهایی برای هم افزایی هرچه بیشتر فعالیت ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

R1455/P/S1412,1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... روایت تسنیم از تلاش مدافعان سلامت در هرمزگان / شیفت‌های فشرده و سنگین‌ پرستاران در اوج بحران کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روایت تسنیم از تلاش مدافعان سلامت در هرمزگان / شیفت‌های فشرده و سنگین‌ پرستاران در اوج بحران کرونا واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد ۲ استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد ۳ روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران ۴ کدام نمایندگان امروز با تاخیر به جلسه علنی مجلس آمدند ۵ مجلس مشمولان جامانده سهام عدالت را مشخص کرد ۶ بذرپاش رئیس دیوان محاسبات شد ۷ بالگردهای Mi۱۷۱ سپاه به راکت S۲۴ مسلح شدند+ عکس ۸ انتخاب رئیس دیوان محاسبات در دستور کار مجلس مهمترین اخبار سیاسی روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران بذرپاش رئیس دیوان محاسبات شد کامیار دادستان دیوان محاسبات شد اسداللهی: باید تلاش کنیم مجلس در جایگاه واقعی خود قرار گیرد مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد اردن: طرح الحاق نظام آپارتاید جدید را ایجاد می‌کند/ اردن «وطن جایگزین» فلسطینیان نخواهد بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس مدافعان سلامت تهران مجمع نمایندگان دیوان محاسبات قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی عصر دوشنبه به مناسبت هفته سلامت با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه سلامت جامعه از مهمترین دغدغه‌های دولت و مردم است، گفت: ما آمادگی داریم تا با تمام توان از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در جهت ارتقای سلامت مردم شهرستان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.

گفتنی است هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» از یکم لغایت هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6085892

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است