Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سفر به قطر و اقامت تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حدود 3 میلیارد تومان به آنها کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره قرار است به شکل متمرکز از 24 شهریور در قطر پیگیری شود.

برهمین اساس AFC با توجه به شرایط سختی که کرونا ایجاد کرده برای حمایت از تیم های شرکت کننده در این مسابقات به تازگی نامه ای به فدراسیون های دارای نماینده در لیگ قهرمانان ارسال و جزئیاتی درباره هزینه این تیم ها برای حضور در قطر ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ 60 هزار دلار برای سفر تیم ها به قطر در نظر گرفته و هزینه محل اقامت آنها در طول مرحله گروهی در این منطقه هم 100 هزار دلار خواهد بود.

به تیم های شرکت کننده در مراحل حذفی هم مبالغ دیگری تعلق خواهد گرفت. البته این مبالغ جدا از پاداش هایی است که برای هر بازی به تیم ها و صعود به مراحل حذفی به تیم ها پرداخت می شود.

با این شرایط چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو که نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی فصل 2020 لیگ قهرمانان هستند در کمترین حالت 160 هزار دلار(معادل سه میلیارد و 200 میلیون تومان) کمک هزینه سفر به قطر و  اقامت در این کشور دریافت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس سپاهان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ورزشی استقلال لیگ قهرمانان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین