Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در هفته ملی ازدواج ۲۰۰ مشاوره رایگان ارائه می‌شود گفت: تسهیلات ۷۰ درصد متقاضیان وام ازدواج در یزد پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مسعود شریعتی صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد اظهار داشت: در سال گذشته 201 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج برگزار شده است و پیگیری‌های لازم برای اعطای مجوز مرکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده صورت گرفته است که تاکنون دو مرکز مجوز لازم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی گفت: حمایت از تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای به جهت توسعه اجتماعی جوانان، انجام طرح پژوهشی بررسی اثر بخشی کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج و بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج از طریق بانک‌های عامل از اقدامات انجام شده توسط سازمان است.

وی بیان کرد: سال گذشته به بیش از هزار نفر مشاوره رایگان ارائه شد که امسال نیز ارائه مشاوره پیش از ازدواج و خانواده از برنامه‌های اصلی برای جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: جشواره‌های متنوعی در خصوص امر ازدواج برگزار شده و جشواره ملی تاتر خیابانی چتر زندگی از دیگر فعالیت‌ها در حوزه ازدواج و خانواده است.

شریعتی افزود: در کشور 90 درصد متقاضان تسهیلات وام ازدواج، وام خود را دریافت کرده‌اند و به 843 هزار و 321 نفر وام اعطا شده است، این درحالی است که در استان یزد 70 درصد متقاضیان وام خود را دریافت کرده‌اند.

3408جوان همدانی در 3 ماهه نخست امسال وام ازدواج گرفتنداصفهان| راه اندازی پویشی برای «رفع موانع ازدواج»؛ با آگاهی و پیش مطالعه وارد شویدازدواج به سبک شهید زین الدین:مگر پاسداری هم شد شغل؟

وی ادامه داد: آمار ازدواج یزد در سال‌های 92 تا 98 رو به کاهش بوده و در سال گذشته 6358 مورد ازدواج و متاسفانه 1798 مورد طلاق صورت گرفته است.

مدیرکل هئیت ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ویژه‌ای که در هفته ملی ازدواج برگزار می‌شود برپایی نمایشگاه تخصصی ازدواج و خانواده برای اولین بار در استان، پویش همراهی خیران برای امر ازدواج و تهیه 100 جهیزیه ویژه زوج‌های جوان و اجرای برنامه مجازی گفت‌وگو با کارشناسان در صفحه مجمع جوانان استان هر شب ساعت 9 برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ارائه جهیزیه کاربردی با تخفیف ویژه برای زوج‌ها، برگزاری برنامه‌های متنوع توسط دستگاه‌ها و ادارات دولتی، تسریع در پرداخت وام‌های ازدواج توسط بانک‌ها، ارائه بیش از 200 مشاوره رایگان در هفته ملی ازدواج و بیش از 200 کارگاه ازدواج در تمامی شهرستان‌ها از دیگر فعالیت‌های هفته ملی ازدواج است.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT12 بیشتر بخوانید... بازنگری در قانون تسهیل ازدواج در صورت تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت/کاهش ۴۰ درصدی ازدواج در سال‌های گذشته پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران به ۳۳ هزار زوج در سال زمان مناسب برای ازدواج از نظر رهبر انقلاب/ رسم وساطت در ازدواج کم شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازنگری در قانون تسهیل ازدواج در صورت تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت/کاهش ۴۰ درصدی ازدواج در سال‌های گذشته پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران به ۳۳ هزار زوج در سال زمان مناسب برای ازدواج از نظر رهبر انقلاب/ رسم وساطت در ازدواج کم شده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۴ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز/ باغداری موفق که بازار ‌فلفل‌دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد ۶ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۷ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۸ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم روایتی از دیدار نمایندگان مردم استان‌های شرق کشور با وزیر خارجه/ توافق جامع ایران و افغانستان تا ۳ ماه آینده نهایی می‌شود گزارش ویدئویی| کلنگ‌هایی که بر زمین می‌ماند / چرا ساخت پردیس سینمایی گاوازنگ مسکوت ماند؟ ادامه وضعیت قرمز کرونا در خراسان رضوی/ آمار بستری‌شدگان افزایش یافت مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم / فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را برعهده داریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته ملی ازدواج جوانان استان یزد مشاوره رایگان وام ازدواج فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت