Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر به مناطق مرکزی کشور و دستگیری 9 سارق مسلح در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبریبیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدرسیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی و با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مناطق مرکزی کشور را متلاشی  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه که با درگیری مسلحانه همراه بود ضمن توقیف یک دستگاه تویوتا مقدار یک تن و 76 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد. 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه کشف 15 فقره سرقت مسلحانه و به عنف در سیستان و بلوچستان خبر داد و اذعان کرد:  با تلاش شبانه روزی پلیس سیستان و بلوچستان، در هفته گذشته 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر شدند. 

قنبری اضافه کرد: در پی دستگیری این سارقان در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، خاش و چابهار چهار دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هفت دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه و چند قبضه چاقو و قمه کشف شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق مسلح انهدام باند قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد