Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران اینترنتی مستند سینمایی «جایی برای فرشته‌ها نیست» ساخته سام کلانتری از ساعت ۲۰ امشب آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، اکران اینترنتی مستند سینمایی «جایی برای فرشته‌ها نیست» ساخته سام کلانتری از ساعت ۲۰ امشب چهارشنبه اول مرداد ۹۹ در سامانه نمایش درخواستی فیلیمو و نمآوا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی درباره تیم ملی دختران «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

این فیلم، پُرجایزه‌ترین مستند سینمایی سال ۱۳۹۸ است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از جمله جایزه ویژه تماشاگران این جشنواره را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی این مستند، محمد شکیبانیا، یکی از تهیه کنندگان این اثر اعلام کرد: با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا فکر می‌کنم، تصمیم خوبی بود که خانواده‌ها بدون نگرانی و با هزینه بسیار کمتری در کنار هم از دیدن این فیلم لذت ببرند. یکی از بزرگترین دستاوردهای این فیلم جذب اسپانسر در شرایط کنونی اکران است؛ این حرکت، اتفاق بسیار خوشحال کننده‌ای برای کل سینمای مستند ایران محسوب می‌شود و نشان می‌دهد اگر سینمای مستند ما همانند سینمای داستانی جذاب و دغدغه‌مند ساخته شود، می‌تواند حامی مالی هم داشته باشد.

از عوامل اصلی این مستند که سام کلانتری را در ساخت آن همراهی کردند، می‌توان به مهران کاشانی همکار پژوهشگر، رضا تیموری فیلمبردار، شاهین پورداداشی صدابردار، هایده صفی‌یاری تدوینگر، انسیه ملکی صداگذار، حبیب خزایی‌فر آهنگساز و محسن مرادی مدیر تولید اشاره کرد. محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب هم تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه فرهنگی هنری تنجرین است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سام کلانتری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی جایی برای فرشته ها نیست فیلیمو و نمآوا جایی برای فرشته ها نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ جدید فرشته حسینی در تعطیلات نوروزی پربازدید شد

تصویر جدید فرشته حسینی که در اینستاگرامش منتشر شد. فرشته حسینی در لباس هایی با طراحی خاص و با ژشت ها و حرکاتی متفاوت همیشه دیده می شود./چندثانیه

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • ۳ توصیه مهم فرشته راهنما به یک تجربه‌گر مرگ + فیلم
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • تیپ جدید فرشته حسینی در تعطیلات نوروزی پربازدید شد