Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر (نقالان علوی) در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال، راه‌یافتگان خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هیئت انتخاب چهارمین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر (نقالان علوی) متشکل از علی ناری، دکتر امیر صادقی و استاد مهدی چایانی پس از بازبینی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان به این جشنواره، آثار راه یافته را به شرح زیر معرفی کردند:

آرای هیئت انتخاب در بخش کودک:

۱- آرش ملکی‌وند

۲- محدثه صالحی

۳- هستی قایدی

۴- آندیا حیدری

۵- سارینا حیدری

۶- تامارا یکتا

۷- آوا فیاضی

۸- محیا محمدجعفری

۹- پریان سادات‌ندیمی

۱۰- پرنیان سادات‌ندیمی

آرای هیئت انتخاب در بخش نوجوان:

۱-محمدرضا محمدی نصرآبادی

۲- آتنا بیات

۳- محمد میرزاپور

۴-زینب آذرخشی

آرای هیئت انتخاب در بخش بزرگسال:

۱-جواد آقاپور

۲- سیده لیلا موسوی

۳--ناصر کریمی نیک

۴- پویا بازرگان

۵- خداویردی خسروی

۶-هومن روح تافی

۷- سیده نگار بهریسی

۸- فاطمه زارعی

۹- معصومه لشنی

۱۰-امیرحسین انصافی

۱۱- فهیمه باروتچی

۱۲- حمید ابراهیمی

۱۳– طاهره بهرامی

۱۴- محمدصادق بصیری

۱۵– محمد رفیع شیخی

۱۶– سید مهرداد کاووسی

آرای هیئت انتخاب در بخش (مرشدان منتخب)                          

جواد خرم از تهران

حسین قلاس از نیشابور

هادی حسن‌آبادی از سبزوار

سید مسعود بزازیان از مشهد

گروهی: مرتضی آل‌احمد، مرتضی ناظمی و عباس دروکی از سبزوار

گفتنی است، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در راستای ارتقای فرهنگ علوی و ایرانی و نیز تقویت، بازپیرایی و به‌روزرسانی هنر سنتی و دیرینه پرده‌خوانی، نقالی و حماسه‌خوانی (نعت و مناقب‌خوانی آل‌الله) در کشور، چهارمین دوره جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر (نقالان علوی) را، هم‌زمان با دهه ولایت و امامت (از عید سعید قربان تا عید غدیر خم) برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقالی و پرده خوانی غدیر نقالان علوی حوزه هنری نقالان علوی پرده خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس
  • این شکلات سطح کلسترول بد را افزایش می‌دهد | چه نوع شکلاتی انتخاب کنیم؟